فرمانده سپاه بشرویه خبر داد؛

اجرای 150 عنوان برنامه هفته بسیج در بشرویه/ پویش سلفی «دوست شهید من» اجرا می‌شود

فرمانده سپاه بشرویه با تأکید بر اینکه شجره طیبه بسیج از همان ابتدای تأسیس توانست نقش خوبی را در زمینه تأمین امنیت و کمک به مستضعفان ایفا کند، گفت: طی هفته بسیج بیش از 150 عنوان برنامه در شهرستان بشرویه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ - 21November 2020

اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج در بشرویه/ پویش سلفی «دوست شهید من» اجرا می‌شود«مهدی حسنی» فرمانده سپاه بشرویه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که برای حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد روحیه جهاد در بین مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج از 30 آبان آغاز و تا 6 آذر ادامه دارد، گفت: شعار محوری هفته بسیج «بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرینی» انتخاب شده و برنامه‌های این هفته نیز حول همین محور خواهد بود.

فرمانده سپاه بشرویه با تأکید بر اینکه شجره طیبه بسیج از همان ابتدای تأسیس توانست نقش خوبی را در زمینه تأمین امنیت و کمک به مستضعفان ایفا کند، اضافه کرد: طی هفته بسیج بیش از 150 عنوان برنامه در شهرستان بشرویه اجرا می‌شود.

حسنی به اجرای برنامه‌های هفته بسیج و شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: اکثریت برنامه‌های پیش‎‌‌بینی شده طی هفته بسیج در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولین روز هفته بسیج جمعه 30 آبان با عنوان معنویت و سلامت نامگذاری شده است، افزود: مهم‌ترین برنامه در این روز «اتکای سلامت بسیج» است که در راستای آن به کمک مدافعان سلامت می‌رویم و در همچنین آموزش‌های فشرده‌ای را برای بسیجیان خواهیم گذاشت.

فرمانده سپاه بشرویه ابراز داشت: دومین روز هفته بسیج با عنوان «بسیج فرزند مسجد، خادم مردم» نام‌گذاری شده و با توجه به اینکه بسیج در زمینه مقابله با ویروس کرونا همراه با مدافعان سلامت در میدان حاضر بوده، هم‌اکنون نیز در بخش‌های ضدعفونی کردن معابر و محله‌ها، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی فعالیت می‌کند.

حسنی ادامه داد: سومین روز هفته بسیج با عنوان «بسیج مبتکر حل مسائل»، چهارمین روز با عنوان «بسیج الگوی سبک زندگی اسلامی»، پنجمین روز با عنوان «بسیج ولایی، انقلابی و تمدن‌ساز»، ششمین روز با عنوان «بسیج نیروی مقاومت ملت ایران» نامگذاری شده است.

وی از افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: دو پروژه محرومیت‌زدا در قالب یک کانال انتقال آب با اعتبار 35 میلیون تومانی و دیوار ساحلی قنات محمدآباد با اعتبار 35 میلیون تومانی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه بشرویه با اشاره به اینکه هفتمین روز هفته بسیج با عنوان «بسیج، خدمت مؤمنانه و ایثارگری» نامگذاری شده است، اضافه کرد: طی این روز 300 پک تحصیلی و 300 بسته معیشتی بین نیازمندان و محرومان شهرستان بشرویه در قالب رزمایش «کمک مؤمنانه» توزیع می‌شود.

حسنی اجرای پویش سلفی «دوست شهید من»، همایش مجازی «بسیج و آینده انقلاب اسلامی»، افتتاح واحدهای بسیج دانش‌آموزی، اعزام گروه‌های جهادی، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری یادواره‌های شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود در قالب طرح «آبروی محله و افتخار کوچه‌ها» را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار