ویژه برنامه‌های هفته بسیج در رادیو ایران

با نزدیک شدن به پنجم آذر؛ سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج، رادیو ایران از امروز در برنامه‌های مختلف به دستاورد‌های بسیج در عرصه‌های گوناگون می‌پردازد.
کد خبر: ۴۲۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ - 21November 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با نزدیک شدن به پنجم آذر؛ سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج، رادیو ایران از امروز (اول آذر) در برنامه‌های مختلف به دستاوردهای بسیج در عرصه‌های گوناگون می‌پردازد.
 
«سلام صبح بخیر» با مسئولین سازمان بسیج مستضعفین و سرداران بسیجی گفت‌و‌گو می‌کند. این برنامه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۶:۳۵ از رادیو ایران پخش می‌شود.
 
«خانه و خانواده» با مادران شهدا گفت‌و‌گو می‌کند و از همکاری بانوان در پایگاه‌های بسیج برای تولید ماسک و تامین مایحتاج نیازمندان می‌گوید. خانه و خانواده از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۰۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.
 
«نمودار» از بسیج سازندگی و اشتغال زایی در مناطق محروم می‌گوید. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۲۰ پخش می‌شود.
 
«به افق آفتاب» فعالیت‌های پایگاه‌های فرهنگی بسیج در مساجد را انعکاس می‌دهد. این برنامه هر روز ساعت ۱۱:۲۵ پخش می‌شود.
 
برنامه «پلاک هشت» در این هفته به صورت ویژه با رزمندگان و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس در خصوص نقش بسیج در دوران دفاع مقدس گفت‌و‌گو می‌کند.
 
همچنین از جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن توسط بسیجیان خواهد گفت. «پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی شهاب نادری از شنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.
 
برنامه «کافه هنر» با شاعران و هنرمندان شعر و ادبیات موسیقی، تئاتر و سینمای بسیج و دفاع مقدس گفت‌و‌گو می‌کند. کافه هنر از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ پخش می‌شود.
 
«ایرانشهر» نیز از تفکر بسیجی برای حل مشکلات می‌گوید. این برنامه از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود. «حوض نقره» که جمعه‌ها ساعت ۱۸:۰۰ پخش می‌شود به بررسی سینمای بسیج و دفاع مقدس می‌پردازد.
 
گفتنی است در برنامه های دیگر رادیو ایران نیز با توجه به هفته بسیج و مسولیت برنامه‌ها به تلاش‌های بسیج‌گران پرداخته می‌شود.
 
انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار