رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع:

ارتقای علمی در حوزه رادار بسترساز ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات است

ابوطالب شفقت با تأکید بر اهمیت رشد سطح علمی در حوزه علوم استراتژیک گفت: ارتقای علمی در حوزه تجهیزاتی، بسترساز ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات است.
کد خبر: ۴۲۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 21November 2020

ارتقای علمی در حوزه رادار بسترساز ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «ابوطالب شفقت» رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع در هفتمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی که در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که اهمیت بیشتری برای ما دارد، حضور علمی در این کنفرانس است که موجب کسب و جذب دریافت‌های علمی و ارتقای برداشت‌های پژوهشی و تحقیقی در این حوزه می‌شود.

وی افزود: رادار از جمله تجهیزاتی است که در تولید امنیت بسیار مؤثر است؛ چرا که نگهبانی و دیده‌بانی از مرز‌های هوایی و زمینی کشور با این سامانه‌ها انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر با تأکید بر اهمیت ارتقای کشور در حوزه‌های نبرد شناختی، سایبری و تجهیزاتی گفت: امروز نبرد دشمن با جمهوری اسلامی چند وجهی است که یکی از این وجوه نبرد تجهیزاتی است و ما باید با ارتقای علمی خود سطح تجهیزات را متناسب با نوع تهدیدات ارتقا دهیم و بازدارندگی تولید کنیم.

شفقت با اشاره به اهمیت رشد سطح علمی در حوزه علوم استراتژیک، عنوان کرد: از وجوه دیگر نبرد دشمنان با جمهوری اسلامی، نبرد سایبری از طریق فضای مجازی و شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی است که ما باید در همه ابعاد سطح علمی خود را ارتقا داده و قدرتمندانه از کشور نگهبانی و دیده‌بانی کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار