دوازدهمین جلسه شورای دفاع مقدس قزوین برگزار شد

دوازدهمین جلسه شورای دفاع مقدس قزوین با حضور فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 21November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، دوازدهمین جلسه شورای دفاع مقدس قزوین با حضور سردار «عبدالله عراقی»، علی فرخزاد معاون امور عمرانی استاندار قزوین، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین و دیگر مدیران در محل اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین در تپه نورالشهدای باراجین برگزار شد.

سردار «عبدالله عراقی» در بازدید از پروژه بزرگ فرهنگی دفاع مقدس قزوین اظهار داشت: خوشبختانه بعد از اتمام کار کارشناسی وتیم تخصصی عمرانی، عملیات اجرایی این طرح مجددا آغاز شده که امیدواریم با پیگیری هایی که امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین و همکارانشان در این خصوص انجام می دهند، فاز نخست آن تا سوم خرداد سال 1400 به بهره برداری برسد.

«علی کردی» جانشین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین نیز در این مراسم عنوان کرد: پیگیری های امیر «بهنام پیری» و تلاش های شهردار قزوین در اجرای این پروژه ستودنی است که امیدواریم مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین هر چه زودتر به بهره برداری برسد و مورد بازدید علاقه مندان و گردشگران قرار بگیرد.

«سیاوش طاهرخانی» شهردار قزوین هم در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت این پروژه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تمام توان خود را در جهت ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین بکار خواهیم بست و در این خصوص از هیچ تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: فاز نخست این مجموعه به همراه فضای محیطی آن در سوم خرداد سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار