امام جمعه چگنی:

مشکلات جامعه با عزم و روحیه بسیجی بر‌طرف می‌شوند

حجت‌الاسلام «صمد حافظی» گفت: بسیج یک فرهنگ است که در تمام طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی این را به اثبات رسانده که هر مشکلی در جامعه با عزم، روحیه و فرهنگ بسیجی و انقلابی برطرف می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 21November 2020

مشکلات جامعه با عزم و روحیه بسیجی بر طرف می‌شوند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «صمد حافظی» امام‌ جمعه چگنی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به‌مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج ثمره‌ هنر حضرت امام خمینی(ره) بود که این نهاد مقدس از دل کوچه و پس‌کوچه‌های شهرها و از متن مردم شکل داد.

وی افزود: شجره‌ طیبه بسیج مصداق بارز فرصت‌سازی از تهدیدها است، بسیج در برهه‌ای از تاریخ انقلاب شکل گرفت که بعد از تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکای مستکبر که تحقیر شده بود در ۱۳ آبان سال ۵۸ علاوه بر تهدید زبانی به تهدید عملی و اعزام ناوهای جنگی خود به خلیج‌ فارس اقدام کرد و در آن زمان که کشور از امکانات دفاعی مناسب برخوردار نبود، حضرت امام خمینی(ره) کمتر از یک ماه در پنجم آذر فرمان تشکیل بسیج را دادند و به عبارتی آن تهدید تبدیل به فرصت شد.

امام‌ جمعه چگنی عنوان کرد: مجاهدت به‌دوراز بی‌انضباطی، تدین، بصیر بودن، غیور، پاسدار خطوط و آرمان‌های انقلاب، عاشق علم، اهل آباد کردن دنیا و… از جمله شاخصه‌های بسیج با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

حافظی متذکر شد: بسیج یک فرهنگ است که در تمام طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی این را به اثبات رسانده که هر مشکلی در جامعه با عزم، روحیه و فرهنگ بسیجی و انقلابی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار