بیانیه‌ی فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس به مناسبت بزرگداشت روز بسیج؛

بسیجیان در برابر هر فتنه‌ای ایستاده‌اند تا تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنند

فراکسیون دفاع و اقتدار ملی به مناسبت بزرگداشت روز بسیج مستضعفان، با صدور بیانیه‌ای یادآور شد که بسیجیان همواره در تقابل با هر فتنه و توطئه‌ای در سنگر مستحکم بسیج ایستاده‌اند تا تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنند.
کد خبر: ۴۲۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 21November 2020

بسیجیان در برابر هر فتنه‌ای ایستاده‌اند تا تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس به ریاست حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری با صدور بیانیه‌ای به مناسبت بزرگداشت روز بسیج مستضعفان، فرهنگ و تفکر بسیجی را فراتر از جغرافیای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد که بسیجیان همواره در تقابل با هر فتنه و توطئه‌ای در سنگر مستحکم بسیج ایستاده‌اند تا تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنند.

متن بیانیه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، تداعی کننده فداکارترین و آماده‌ترین جوانانی که در به ثمر رسیدن انقلاب و برپایی نظام اسلامی، ایستادگی و مقاومت در دوران تاریخی هشت سال دفاع مقدس است که تا به امروز برای حفظ و حراست از دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی از جان و آرامش خویش گذشتند. بسیجیان این رهپویان و رهروان واقعی سالار شهیدان با لبیک به ندای حسین زمان خود، مردانه به سوی جبهه ها شتافتند و عارفانه جان خویش را نثار کردند تا امروز کشور اسلامی ایران در امنیت کامل بدرخشد.

قلب‌های نورانی و دلباخته میلیون‌ها بسیحی عاشق، لبریز از عشق و ارادت به مقتدای خویش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و در این راه، همیشه مستحکم و پایدار و همواره گوش به فرمان ولایت، آماده جان نثاری در راه سربلندی و عزت اسلام و سرافرازی ملت مسلمان ایران می‌باشند. بسیجیان همواره در تقابل با هر فتنه و توطئه‌ای در سنگر مستحکم بسیج ایستاده‌اند تا تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنند. چرا که در هنگامه دفاع از مهین، فرزند محرم و گوش به فرمان ولایت و در جنگ نرم و مصاف با تنگنای اقتصادی، فرزند رمضان است و در هر محدودیتی که قرار گیرد آن را به پیشرفتی عظیم مبدل می‌سازد و در راه پاسداری از ارزش‌ها و نبرد اقتصادی با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای ولی امر مسلمین با رویکرد اقتصاد مقاومتی، جهادگری است پرتوان و پیشگام در عمل که با تعهد و پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلابی، خواب‌های شوم استکبار جهانی در گسست اتحاد و یگانگی انسجام ملت را آشفته می‌سازد.

فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از جغرافیای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عرصه ظهور جبهه مقاومت در منطقه را نوید بخشید و راهبرد غرب و متحدانش را در برابر جبهه مقاومت به بن بست کشاند و منجر به تغییر معادلات و موازنه نبرد به نفع جبهه ضد تروریسم گردید به گونه‌ای که نشان‌های افول استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جهانخوار و رژیم صهیونیستی جنایتکار بیش از پیش در حال تبلور است.

هفته بسیج نه تنها بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن این ارزش‌ها در بین آحاد ملت، به ویژه جوانان پرشور و صادق است، فرصت مغتنمی است تا دولتمردان و مسئولان کشور با تأسی به تفکر و روحیه بسیجی، برای عزت و منافع ملی در نبرد با دنیای استکبار که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، «جنگ کنونی در جهان، جنگ اراده‌ها است». بر ظرفیت بسیج و فرهنگ بسیجی به عنوان اولی ترین و راسخ‌ترین نیروی عظیم مردمی در مواجهه با مشکلات کشور در کلیه ابعاد، تکیه و ایستادگی کنند.»

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها