معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

بسیج مظهر انسجام ملی‌ست

افشین تحفه‌گر در پیام خود به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج آورده است: بسیج در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.
کد خبر: ۴۲۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ - 21November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «افشین تحفه‌گر» معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: «بسیج لشکر مخلص خداست» این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است. هفته بسیج یادآور ازخودگذشتگی‌‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده‌اند.

در این پیام تاکید شده است: بسیج یادگار ارزشمند امام راحل است، رسالت ما پاسداری از انقلاب و بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

این پیام می‌افزاید: بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین جاودانه کرد و امروز نیز در عرصه‌ای دیگر و این بار در میدان‌های سلامت، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا تحت تدابیر مقام معظم رهبری حقیقتا کم نظیر، بی‌بدیل و شایسته تقدیر است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه به مدافعان سلامت از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار