فرمانده سپاه تهران بزرگ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تأکید کرد؛

مقابله بسیج با احتکار کالاهای اساسی/ همکاری ناجا و بسیج برای مقابله با محتکران

سردار یزدی با اشاره به اقدامات بسیج در مقابله با احتکار کالا گفت: بسیج در این زمینه فعالیت مستمر داشته است.
کد خبر: ۴۲۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۲ - 22November 2020

مقابله بسیج با احتکار کالای اساسی/ همکاری ناجا و بسیج برای مقابله با محتکرانسردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، با اشاره به همکاری نیروی انتظامی و بسیج در مقابله با احتکار کالا اظهار داشت: بسیج در زمینه مقابله با احتکار کالا از گذشته تاکنون فعالیت مستمر داشته است.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیج با همکاری نیروی انتظامی نظارت خود را بر روی کالای اساسی و خاص متمرکز کرده و در این راستا به مقابله با محتکران پرداخته است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، می‌توان گفت بسیج هر روز در حوزه‌ کالاهای بهداشتی و کالاهای معیشتی کشفیات دارد.

سردار یزدی با اشاره به شناسایی و کشف انبار‌های احتکار اقلام بهداشتی و... از ماه مبارک رمضان تاکنون گفت: در این ایام ۸۰ هزار حلقه لاستیک، ۲۴۳ دستگاه تویوتا، ۲۵۵ هزار ماسک، هزار و ۷۷۰ فیلتر ماسک، هزار و ۶۰۰ عینک محافظ چشم، دو میلیون و ۳۰۰ هزار دستکش پزشکی، مقادیری الکل، ۸۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده، محلول ضدعفونی دست، لباس گان و تب‌سنج کشف شد.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار