بیانیه نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس به مناسبت هفته بسیج؛

دفاع مقدس تصویر روشنی از تفکر همراه با ایثار بسیجی است

«فرهاد بشیری» نمایندهمردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ - 21November 2020

دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر همراه با ایثاربسیجی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، «فرهاد بشیری» نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدانِ گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع، اذان رشادت و شهادت سر داده‌ و تربیت یافتگان آن، نام و نشان خود را در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.

دفاع مقدس، تصویر روشنی از تفکر همراه با ایثاربسیجی است. امروز بسیج، فراتر از یک نیروی دفاعی برای حضور در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت زدایی، دفاع از ارزش‌های والای انقلاب به ویژه مقابله با ویروس کرونا پیشتاز و پیشگام است که برکات آن نیز، روز به روز بیشتر نمایان شده و به تکمیل موفقیت‌ها و توسعه کشور کمک خواهد کرد.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس، فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان ایثارگر، به‌خصوص بسیجیان خدوم شهرستان پاکدشت، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال، سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون ایشان را در انجام وظایف محوله و در ظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در پرتو منویّات رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها