نماینده ولی فقیه در بوشهر:

بسیج مایه اقتدار نظام و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی است

آیت‎الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: حضور ولایی و قدرتمند بسیج بی تردید مایه اقتدار نظام و موجب ناامیدی و خنثی شدن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب است.
کد خبر: ۴۲۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ - 21November 2020
بسیج مایه اقتدار نظام و نامیدی دشمنان داخلی و خارجی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری با صدور پیامی به سردار سرتیپ پاسدار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر، سالروز تاسیس بسیج مستضعفین و هفته بسیج را تبریک گفت.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
بدینوسیله سالروز تاسیس نهاد ارزشمند بسیج مستضعفین و هفته بسیج به جنابعالی و همه پاسداران گرانقدر و بسیجیان ارجمند تبریک عرض می نمایم.
 
بی تردید حضور قدرتمند بسیج در تمامی عرصه های ولایتمداری، دفاع مقدس، فرهنگی، اقتصادی و خدماتی و همچنین عرصه های علم و فناوری قابل تقدیر است.
 
کارنامه درخشان بسیج در دفاع جامع از آرمان ها و ارزش ها و پیشرفت انقلاب هیچگاه از کتاب تاریخ ایران، اسلام و استان ولایتمدار و دارالحماسه بوشهر فراموش نخواهد شد.
 
بی تردید حضور ولایی و قدرتمند بسیج مایه اقتدار نظام و موجب ناامیدی و خنثی شدن توطئه های دشمنان داخلی و خارجی  انقلاب می باشد.
 
اینجانب بر خود بایسته می بینم که از حضرتعالی و تمامی پاسداران ارجمند، بسیجیان عزیز و پیشکسوتان گرانقدر استان ولایتمدار بوشهر تشکر و قدردانی نمایم.
 
تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر «روحی فداه» و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و موفقیت حضرتعالی و همه همکاران محترم و بسیجیان عزیز را از خداوند متعال خواستارم. یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می دارم.
 
صفایی بوشهری
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار