رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

توزیع سه هزار و 692 بسته معیشتی میان دانش آموزان کم برخوردار

«فرشباف» گفت: مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه، از اول آبان‌ماه آغاز شده که در این مرحله سه هزار و 692 خانواده از دانش آموزان کم برخوردار از کمک های مواسات بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۴۲۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ - 22November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، «وحید فرشباف» رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی در جلسه ماهنگی مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا اظهار داشت: مرحله سوم کمک‌های مؤمنانه، از اول آبان‌ماه آغاز شده که در این مرحله سه هزار و 692 خانواده از دانش آموزان کم برخوردار از کمک های مواسات بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش برای توزیع کمک‌های مؤمنانه و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و خیرین، از فرماندهان بسیج دانش‌آموزی مورد انتظار است و ما مدیون 36 هزار شهید دانش‌آموزی و سایر شهدای راه اسلام و نظام و میهن اسلامی‌مان هستیم.

فرشباف تصریح کرد: در دو مرحله گذشته از کمک‌های مؤمنانه، بیش از هفتاد و پنج هزار خانواده دانش‌آموز بی‌بضاعت به ارزش نزدیک به هفت و نیم میلیارد تومان لوازم معیشتی لوازم‌التحریر و لوازم کمک آموزشی دریافت کرده‌اند.

فرشباف در پایان خاطرنشان ساخت: ایام‌الله دهه فجر و هفتم اسفندماه، موعد دوباره کمک‌های مؤمنانه‌ ماست که حوزه‌های برادران و خواهران در این امر سهیم خواهند بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها