بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج؛

بسیج در دفاع مقدس زیباترین جلوه‌های ایثار، فداکاری و مقاومت را ترسیم کرد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ - 22November 2020

بسیج در دفاع مقدس زیباترین جلوه‌های ایثار، فداکاری و مقاومت را ترسیم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از كرمانشاه، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان كرمانشاه به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است. همه میدان هایی که بسیج در آن ها حضور پیدا کرده است میدان های ملی است در حقیقت همه انسان های مومن، آگاه، بصیر، عاشق، متعهد، علاقمند و آماده به کار در هر میدانی از میدان ها هستند که برای ملت مفید است جزء بسیج هستند لذا بسیج یک نام مقدس است.حضرت امام خامنه ای ((مدظله العالی))

پنجم آذرماه یکی از درخشان ترین برگ های کتاب انقلاب اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت سازی بود که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

سالگرد این فرمان تاریخی یادآور حماسه پر شکوه زنان و مردانی است که در دفاع از انقلاب اسلامی و دوران هشت سال جنگ تحمیلی زیباترین جلوه های ایثار،فداکاری و مقاومت را ترسیم نمودند و همواره در تمام عرصه های دفاع از ارزش های والای انقلاب الگو و پیشگام بوده اند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان كرمانشاه ضمن بزرگداشت تاسیس بسیج مستضعفین یاد و خاطره شهدای بسیجی و جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و نیروهای بسیجی را خنثی کننده حرکت‌های خصمانه بدخواهان نظام دانست که شجاعانه و مقتدرانه گوش به فرمان ولایت فقیه و راست قامت در راستای اعتلای نظام در حوزه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی آماده خدمت‌رسانی جهت پیشرفت و توسعه این انقلاب است.

امید که در ظل توجهات حضرت بقیه الله الأعظم (عج) برای رسیدن به اهداف و آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و پاسداری از ارزشهای دوران حماسه و ایثار تحت رهبری داهیانه ی مقام عظمای  ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را برای شما بسيجيان پيرو ولايت ازخداوندمنان خواهانیم.

 انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار