پدر شهید «ابراهیم رمضانی» آسمانی شد

پدر شهید ابراهیم رمضانی از شهدای هشت سال دفاع مقدس بخش دستگردان شهرستان طبس، دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۲۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ - 22November 2020

پدر شهید «ابراهیم رمضانی» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حاج «غلامحسین رمضانی» شب گذشته در سن ۸۵ سالگی به علت ابتلاء به کرونا و مشکلات ریوی در بیمارستان طبس فوت کرد.

پیکر این مرحوم فردا پس از تشییع در کنار فرزند شهیدش در روستای مهدی‌آباد آرام خواهد گرفت.

شهید «ابراهیم رمضانی» در سحرگاه دهم آبان ماه 1344 در خانواده‌ای مذهبی و متدين در روستای مهدی‌آباد بخش دستگردان طبس دیده به جهان گشود.

برای اولين‌بار در تاريخ 27/4/1362 داوطلبانه به جبهه اعزام و با حضور در عمليات والفجر 3 مجروح و به خانه برگشت. مجددا با هماهنگی سپاه طبس به‌عنوان انجام خدمت وظيفه، عازم جبهه‌های جنوب گرديد.

این شهید گرانقدر توفيق داشت تا قبل از شهادت در عمليات‌های مختلف از جمله عمليات بزرگ خيبر كه با رمز مقدس يا رسول الله(ص) در منطقه عملياتی هورالهويزه و جزاير مجنون انجام شد شركت و باز هم در همان عمليات از ناحيه سر با اصابت تركش خمپاره مجروح شد.

وی مدت‌ها  به عنوان امدادگر و پزشک‌يار در خط مقدم به مجروحان كمک نمود و سرانجام در عمليات بدر شركت و صبح روز 25/12/1363 مفقودالاثر شد تا اينكه با زحمت و تلاش ايثارگران گروه تفحص آثاری از پيكر پاكش در همان منطقه رؤيت شد. بعد از انجام امور قانونی بقايای پيكر پاک اين سرباز دلاور را به زادگاهش روستاي مهدی‌آباد منتقل و به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار