رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

بسیج سدی در برابر تهدیدات دشمنان است

حجت‌الاسلام آقاجانپور در پیامی با گرامیداشت هفته بسیج تأکید کرد: تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۴۲۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ - 22November 2020

تا بسیج هست نظام اسلامی تهدید نخواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با صدور پیامی پنجم آذرماه، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل «بسیج مستضعفین» را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

فرمان تاریخی امام (ره) برای تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی در زمانی صادر شد که کشور ایران از نیروی مسلح رسمی مانند ارتش، ژاندارمری و شهربانی و نهاد کمیته‌های انقلاب اسلامی برای دفاع از تمامیت ارضی در مقابل تهاجم بیگانگان و مقابله با اشرار و اخلالگران برای تأمین امنیت کشور برخوردار بود.

تفاوت بسیج مستضعفان با سایر سازمان‌ها و تشکیلات نظامی در این است که عرصه بسیج یک عرصه عمومی است و مختص یک قشر خاص و منطقه‌ی جغرافیایی خاصی نیست.

بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا فداه و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.

تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

در بسیج همه اقشار و همه‌ این چهره‌ها وجود دارد، از شهید آیت الله دستغیب که عالم و مجتهد بودند، اما بسیجی بودند تا سردار شهید همت و مانند این‌ها که سپاهی بودند، اما بسیجی بودند و امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی که ارتشی بودند، اما بسیجی بودند.

پنجم آذرماه، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل «بسیج مستضعفین» را به ملت شریف ایران و همه بسیجیان سلحشور تبریک و تهنیت می‌گویم.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها