فرمانده انتظامی هرمزگان:

تفکر بسیجی، تفکری پویا و براساس شالوده اسلام استوار است

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تفکر بسیجی را تفکری پویا، زنده و بر اساس شالوده محکم و پویای اسلام استوار دانست.
کد خبر: ۴۲۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ - 22November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج، بیان داشت: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان سعی داشتند که با توطئه های گسترده و سازمان یافته، موجبات شکست این انقلاب را ایجاد کنند که با تدابیر حضرت امام خمینی (ره) و با لبیک اقشار مختلف مردمی در جهت حفظ و حراست دست آوردهای انقلاب از همان ابتدای انقلاب بسیج شکل گرفت.

وی افزود: امروز بسیج بعنوان یك نهاد اجتماعی همانند خانواده ای است كه به صورت عضوی از ساختار و نظام اجتماعی در جامعه به شمار می آید و نهادی است كه با هدف پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بوجود آمده و انحلال آن جز با انحلال جامعه اسلامی قابل تصور نیست.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه بسیج بازوی توانمند ولایت فقیه است،اظهار داشت: بسیجی در تمام صحنه ها نگاه به فرمان ولایت دارد و عاشق و مرید ولایت است، چرا که سعادتی جاوید و سربلندی دنیوی را در پیروی از ولایت دیده و بدان معتقد است و اطاعت بسیجی از ولایت اطاعتی آگاهانه و برای دینداری است.

سردار جعفری تصریح کرد: تفکر بسیجی، تفکری پویا و زنده است و بر اساس شالوده محکم و پویای اسلام استوار است، اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد، چرا که در تفکر بسیجی ایستادگی و شهادت و اطاعت از ولایت، با بینش و معرفت وجود دارد و این عوامل سد محکمی در مقابل سیلاب های خانه برانداز و مخرّب دشمنان دین و مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به خطرات احتمالی از سوی دشمنان اسلام، اضافه کرد: بي ترديد اصلي‌ترين رسالت ناجا،بسيج،سپاه و ساير نهادهاي امنيتي اين است که همواره با تمام توان خود در مقابل توطئه‌هاي دشمن ايستاده و در بستر تعاملي فراگير، در خنثي‌سازي نقشه‌هاي شوم و پليد دشمن، نقش خود را به خوبي ايفا كنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار