عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آمریکا محور اصلی شرارت در افغانستان/ حمله راکتی به سفارت ایران در کابل رخداد عادی نیست

مالکی اعتقاد دارد آمریکایی ها محور اصلی شرارت در افغانستان هستند از این رو حمله راکتی به سفارت کشورمان رخداد عادی نیست.
کد خبر: ۴۲۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 22November 2020

آمریکا محور اصلی شرارت در افغانستان/ حمله راکتی به سفارت ایران در کابل رخداد عادی نیستبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، فدا حسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی ضمن محکومیت حمله تروریستی به کابل و اصابت یک راکت به بخشی از محوطه حیاط سفارت کشورمان، اظهار داشت: آمریکایی‌ها محور اصلی شرارت‌ها در افغانستان هستند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: حمله راکتی به سفارت کشورمان رخدادی عادی نیست بلکه حساب شده است.

وی ادامه داد: به عبارتی وقتی خودرو حامل تسلیحات نظامی از لایه‌های مختلف امنیتی وارد پایتخت می‌شود و نقاط مشخصی را مورد هدف قرار می‌دهد، نشان دهنده عادی نبودن این حمله تروریستی است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خصوص قبول مسئولیت این جنایت از سوی گروه تکفیری داعش، افزود: آمریکایی‌ها تروریست‌های داعش را پرورش دادند و سپس به نقاطی از افغانستان منتقل کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید یادآور شد سفر پمپئو به برخی کشور‌های عربی و رژیم صهیونیستی، با رخداد‌های اخیر در قره‌باغ و افغانستان بی ارتباط نیست.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار