نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان:

تفکر بسیجی موجب تحقق دولت اسلامی می‌شود

حجت‌الاسلام «سید احمد رضا شاهرخی» با تاکید بر اینکه اگر در ارکان همه دولت‌ها فکر بسیجی و شهید سلیمانی حاکم شود، شاهد تحقق دولت اسلامی خواهیم بود، گفت: دولت اسلامی و جامعه اسلامی با همدیگر وابسته هستند.
کد خبر: ۴۲۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷ - 22November 2020

آنچه که از بسیج دیده ایم اخلاص و کار برای خدا است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز (یک‌شنبه) در دیدار با فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) که به‌مناسبت هفته بسیج انجام شد، با بیان اینکه نهادها و سازمان‌هایی که امام خمینی (ره) ایجاد کرد، حکایت از هوشمندی ایشان است، اظهار داشت: فرمان امام راحل در رابطه با ایجاد ارتش ۲۰ میلیونی بسیج، نشان‌دهنده عمق نگاه ایشان است.

وی اقدامات سپاه و بسیج در لرستان را امیدبخش دانست و بیان داشت: بسیج در عرصه‌های مختلف استان وارد شده و در حال انجام وظایف است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به کارنامه پر بار و درخشان لرستان در زمینه دفاع از ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه، گفت: آن‌چه که ما از بسیج دیده‌ایم، اخلاص و کار برای خداست.

حجت‌الاسلام شاهرخی عنوان کرد: ولایتمداری، اطاعت از آموزه‌های الهی و حضور در میدان مقابله با جنگ نرم دشمن، از دیگر ویژگی‌های بسیج به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه اگر در ارکان همه دولت‌ها فکر بسیجی و شهید سلیمانی حاکم شود، شاهد تحقق دولت اسلامی خواهیم بود، گفت: دولت اسلامی و جامعه اسلامی با همدیگر وابسته هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار