معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گیلان:

کارکنان پلیس «فتا» افسران خط مقدم جنگ نرم هستند

سرهنگ «حسین حسن‌پور» از کارکنان پلیس «فتا» به‌عنوان افسران خط مقدم جنگ نرم با دشمن یاد کرد و گفت: فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن در تغییر سبک زندگی، فرهنگ و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که شرط پیروزی در این جنگ، رصد و ایجاد بستر امن در فضای مجازی همراه با بصیرت و هوشیاری است.
کد خبر: ۴۲۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ - 22November 2020

رئیس پلیس فتا استان گیلان منصوب شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیین تکریم رئیس پلیس «فتا» استان گیلان، صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور معاون هماهنگ‌کننده و تعدادی از مسئولان انتظامی استان، برگزار شد.

سرهنگ «حسین حسن‌پور» معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گیلان این در مراسم، اظهار داشت: مقابله با جرائم سایبری از اهداف اصلی پلیس تخصصی «فتا» است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت فضازی مجازی، تصریح کرد: همواره باید با حضوری فعال در این فضا نسبت به شناسایی تهدیدها و آسیب‌ها اقدام کرده و به سالم‌سازی آن پرداخت.

«حسن‌پور» از کارکنان پلیس «فتا» به‌عنوان افسران خط مقدم جنگ نرم با دشمن یاد کرد و خاطرنشان کرد: فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن در تغییر سبک زندگی، فرهنگ و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که شرط پیروزی در این جنگ، رصد و ایجاد بستر امن در فضای مجازی همراه با بصیرت و هوشیاری است.

وی پیشگیری از جرم در فضای مجازی را یکی از اهداف پلیس «فتا» دانست و متذکر شد: این پلیس تلاش می‌کند با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه موجب کاهش جرائم فضای سایبری در استان گیلان شود.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم، از زحمات و خدمات سرهنگ «ایرج پورمستمند» با اهدا لوح تقدیر و سرهنگ «امیرحسین نقی‌مهر» عهده‌دار امور پلیس «فتا» استان گیلان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها