مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس متعلق به عموم مردم است

سرهنگ محسن رشیدی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس متعلق به عموم مردم است، گفت: کمک‌های مسئولین و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس هدیه‌ای به همه افراد جامعه است.
کد خبر: ۴۲۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵ - 22November 2020

باغ موزه دفاع مقدس متعلق به عموم مردم است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با «سمانه حسن پور» مسئول سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان با اشاره به بازدید مسئولین از موزه دفاع مقدس  این استان در طی چند ماه اخیر اظهار داشت: برخی از مسئولین کشوری  در خصوص تخصیص اعتبار به تکمیل موزه دفاع مقدس لرستان قول‌های مساعدی داده‌اند.  

وی ضمن تشکر از تمامی کسانی که تاکنون در ساخت موزه دفاع مقدس لرستان نقش داشته اند، به‌ویژه مسئول سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، افزود: پیشرفت 85 درصدی سازه موزه ماحصل نتیجه کار تیمی بوده است و این پروژه یک پروژه ملی است.

رشیدی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس متعلق به عموم مردم است، گفت: کمک‌های مسئولین و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به تکمیل این مرکز فرهنگی دفاع مقدس هدیه‌ای به همه  افراد جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشرئارزش‌های دفاع مقدس لرستان ابراز امیدواری کرد که در بودجه سال یک هزار و 400 به نحوی اعتبارات تخصیص داده شود که موزه دفاع مقدس لرستان به بهره برداری 100 درصد برسد.

 وی با اشاره به قول مسئول سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان در نشست قبلی، در خصوص تخصیص اعتبارات جذب نشده سایر پروژه‌های استانی به موزه دفاع مقدس، ادامه داد: در صورتی‌که قسمتی از اعتبارات تخصیص داده شده به طرح‌های استانی، به هردلیل مثلا تخصیص دیرهنگام اعتبارات و یا شرایط آب و هوایی تاکنون جذب نشده اند، ما حاضر هستیم که این بودجه را جذب کنیم و  در راستای تکمیل  موزه دفاع مقدس هزینه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها