سردار شهسواری:

تلاش برای مقابله با کرونا یک انقلاب برای سلامتی مردم است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی گفت: هر کاری که برای حفظ سلامتی مردم و مقابله با کرونا اثرگذار باشد، با جان فشانی انجام می‌دهیم و تلاش در این راه یک انقلاب برای سلامتی مردم است.
کد خبر: ۴۲۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ - 23November 2020

تلاش برای مقابله با کرونا یک انقلاب برای سلامتی مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی، امروز با سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌ غربی در این دیدار اظهار داشت: یک میلیون بسیجی ساماندهی شده در نقاط مختلف این استان آمادگی دارند تا برای سلامتی مردم تلاش کنند.

سردار حبیب شهسواری افزود: هر کاری که برای سلامتی مردم اثرگذار باشد، با جان فشانی انجام می‌دهیم و تلاش در این راه یک انقلاب برای سلامتی مردم است.

وی بیان داشت: بسیج در تمامی صحنه‌ها حاضر بوده و در حال حاضر نیز در حوزه سلامت آمادگی کامل دارد تا اثرگذاری چشمگیری داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌ غربی نیز با اشاره به لزوم به تصویرکشیدن رشادت‌ها، فداکاری‌ها و خاطرات بسیجیان در عرصه‌های مختلف گفت: عملکرد بسیج در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی بی‌نظیر بوده است.

محمدمهدی شهریاری خاطرنشان کرد: بسیج در تمامی صحنه‌های کمک رسانی در جامعه تلاش کرده و همواره وظیفه خود را انجام داده است.

وی با اشاره به لزوم بسیج جمعی در راستای مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: تلاش بسیج و همکاری مردم در شرایط موجود موجب اجرای موفق برنامه‌ها برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار