حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین آقاجانپور:

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اقتدار دفاعی که هم اکنون در کشور شاهد آن هستیم تنها به واسطه روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است.
کد خبر: ۴۲۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ - 23November 2020

روحیه و تفکر بسیجی موجب اقتدار عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء‌الدین آقاجانپور گردهمایی بسیجیان وزارت دفاع که به صورت ارتباط تصویری برگزار شد، با یاد و خاطر شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس، امنیت و مدافعان حرم و سلامت، اظهار داشت: روحیه و تفکر بسیجی در همه عرصه‌های نظام علاوه بر خنثی سازی ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان موجب اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه در اوج پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای مخالف تشکیل نیرو‌های مردمی بسیج بودند، حضرت امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج مردمی را صادر فرمودند، ادامه داد: در این برهه از زمان حضرت امام (ره) بنا به حساسیت موجود فرمودند زن و مرد و پیر و جوان باید در بسیج حضور پیدا کرده و آموزش‌های نظامی را فرا گیرند.

وی اظهار داشت: حضرت امام (ره) در آن زمان فرمودند اگر کشور ما ۲۰ میلیون نفر جوان دارد باید ارتش ۲۰ میلیونی نیز داشته باشیم و این نیرو در هر زمان و مکانی که نیاز باشد برای دفاع از نظام حضور پیدا کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: نیرو‌های بسیجی شرایط سنی خاصی ندارند و برای دفاع از قرآن، نظام و انقلاب در تمامی عرصه نقش پررنگی داشته و دارد.

وی خاطر نشان کرد: نقش دیگر نیرو‌های بسیجی در مقابله با ناامنی‌هایی که در سال‌های  گذشته همانند آبان ماه سال ۹۸، فتنه ۸۸، غائله کردستان، ترکمن صحرا، و... بود بسیار ارزشمند و مشهود بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاالدین آقاجانپور با تاکید بر اینکه نقش بسیج در طول انقلاب در مقابل تهدیدات و توطئه‌ها بسیار مشهود است، گفت: بسیج مردمی است و تعلق به قشر خاصی ندارد تا جایی که حضرت امام (ره) فرمودند که افتخار من اینست که یک بسیجی هستم و امیدوارم با شهدای بسیج محشور شوم.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما در واقع بسیجی هستند، تصریح کرد: شهدایی همانند امیر سپهبد صیاد شیرازی، شهید بابایی، شهید همت، شهید خرازی و دیگر شهدای گرانقدر بسیجی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه دانشمندان ما نیز بسیجی هستند، گفت: اقتدار دفاعی که هم اکنون در کشور شاهد آن هستیم تنها به واسطه روحیه و تفکر بسیجی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیجی به لباس نظامی و اسلحه در دست ختم نمی‌شود، اظهار داشت: بسیجیان پر افتخار ما در هر لباس و هر مکانی همانند مدافعان سلامت آماده خدمت به مردم هستند.

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: نیرو‌های مسلح و بسیجی ما افتخارشان اینست که یاری رسان خدمت به مردم هستند و در هر جا و مکانی که نیاز باشد حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دنیای استکبار به سرکردگی آمریکای جنایت کارعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: آمریکا هیچ وقت و در هیچ زمانی دست از تهدید و تحریم ملت بزرگ ایران اسلامی برنداشته است و روند آن‌ها همچنان ادامه داشته و فرقی بین بایدن، ترامپ یا اوباما برای زورگویی وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیا الدین آقاجانپور در خاتمه سخنان خود گفت: در زمانی که هیچ کشوری به ما حتی سیم خاردار نمی‌داد امروزه به لطف خداوند و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت با همین تفکر و روحیه بسیجی به اقتدار دفاعی رسیده ایم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار