به مناسبت هفته بسیج؛

مزون ازدواج آسان وصل در محله نایبندجنوبی بندرعباس افتتاح شد

مزون ازدواج آسان وصل به مناسبت هفته بسیج توسط قرارگاه تحول مسجد امام زین العابدین(ع) محله نایبندجنوبی با حضور فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس افتتاح شد.
کد خبر: ۴۲۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ - 24November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ «حسین درویشی» فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در آیین افتتاح این مزون، اظهار داشت: در راستای ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی سالن های ورزشی را که در سطح شهر داریم به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می دهیم.

وی افزود: همه مردم می توانند از این خدمات استفاده کنند و تنها مختص بسیجیان نیست، حتی از استانهای دیگر نیز استقبال شده و برای استفاده از سالن های شهر بندرعباس درخواست شده است.

سرهنگ درویشی ادامه داد: درحال حاضر 6 مزون در سطح شهربندرعباس را راه اندازی کرده ایم یکی از محلات را امروز افتتاح و دوهزار، نخل پیرمرد، آیت الله غفاری و.... در مناطق روستایی نیز در فین انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: این مزون ها خدمات را به مردم بصورت رایگان ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: با دفاتر ثبت ازدواج، آرایشگاهها، گل فروشی ها و.... هماهنگی لازم انجام شده که در راستای ترویج ازدواج آسان برای زوجینی که از طریق قرارگاه تحول محلات معرفی شوند تخفیفات ویژه ای را ارائه کنند.

«هدی شجاعی» فرمانده پایگاه مقاومت خواهران این محله نیز در این آیین گفت: برای راه اندازی این مزون ابتدا توسط گروه های جهادی و قرارگاههای تحول محلات در فضای مجازی اطلاع رسانی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: لباس های این مزون را خریداری نکردیم طبق اطلاع رسانی توانستیم از محلات جمع آوری کنیم که درنهایت تعداد35 لباس عروس به ارزش 85میلیون تومان، 22کت شلوار به ارزش11 میلیون و لباس های مجلسی 10 میلیون تومان.

شجاعی بیان داشت: هیچکدام از لباس ها خریداری نشده و باتوجه به ظرفیتی که در این محله و محلات دیگر شهر هم چنین ظرفیت گروههای جهادی، این مزون را راه اندازی کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار