رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

«سکوی شهادت» اولین کتاب جامع شهدای ورزشکار استان است

«علیزاده» گفت: در ویترین کتاب‌های دفاع مقدس و شهدای آذربایجان‌شرقی، روایت زندگی شهدای ورزشکار خالی بود که به لطف الهی توانستیم از اولین کتاب اطلاعات جامع شهدای ورزشکار استان رونمایی کنیم.
کد خبر: ۴۲۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 24November 2020

«امیر علیزاده» رئیس سازمان بسیج ورزشکاران آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی درخصوص رونمایی از کتاب شهدای ورزشکار، اظهار داشت: در ویترین کتاب‌های دفاع مقدس و شهدای استان، روایت زندگی شهدای ورزشکار خالی بود که به لطف الهی توانستیم از اولین کتاب اطلاعات جامع شهدای ورزشکار استان رونمایی کنیم.
 
وی ادامه داد: این کتاب دربرگیرنده زندگینامه، خاطرات و نحوه شهادت 57 شهید ورزشکار استان از رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش‌های رزمی، تنیس روی میز، کوهنوردی و راگبی است که تحت عنوان «سکوی شهادت» به رشته تحریر درآمده و نسخه تکمیلی آن در قالب نرم‌افزار اندروید ارائه خواهد شد.
 
علیزاده تصریح کرد: در این کتاب، زندگی‌نامه و وصیت‌نامه هر شهید به صورت مجزا همراه با نحوه فعالیت در رشته ورزشی درج شده است که مخاطبین عزیز می‌توانند اطلاعات کاملی از شهدای ورزشکار را در کتاب فوق مشاهده کنند.
 
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان با بیان اینکه هدف از چاپ کتاب «سکوی شهادت» ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در قالب شهدای ورزشکار بود، گفت: در این کتاب، زندگی‌نامه 4 شهید مدافع حرم قید شده است که توانستیم اطلاعات آن‌ها را نیز در کنار شهدای دفاع مقدس در کتاب فوق بگنجانیم.
 
علیزاده تاکید کرد: اثر فوق به قلم چند تن از فعالین فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران استان به نگارش درآمده و  توسط انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه عاشورا در 256 صفحه به چاپ رسیده است.
 
وی در پایان از چاپ جلد دوم کتاب «سکوی شهادت» تا بهمن‌ماه سال‌جاری خبر داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار