«یادداشت‌های یک فرشته» تکمیل شد

پنج جلد جدید از مجموعه ۱۰ جلدی «یادداشت‌های یک فرشته» از سوی مؤسسه قدر ولایت منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ - 24November 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پنج جلد جدید از مجموعه ۱۰ جلدی «یادداشت‌های یک فرشته» از سوی مؤسسه قدر ولایت منتشر شد.

۵ جلد دیگر آن قبلاً منتشر و توزیع شده بود. این مجموعه بر اساس مأموریت دو فرشته مراقب اعمال انسان، که یکی کارهای خوب و دیگری کارهای ناپسند را یادداشت می‌کنند، نوشته شده است. در هر قصه، یک رویداد روایت می‌شود که دختر خانواده در آن رویداد با انجام یک کار نیک و پسندیده فرشته طلایی که مأمور ثبت کارهای خوب است را خوشحال می‌کند و در دفتر یادداشتش آن کار خوب را می‌نویسد و فرشته نقره‌ای هم که مأمور ثبت کارهای زشت است از اینکه او کار خوب و درست را انتخاب و انجام داده است و دفتر یادداشتش خالی است، خوشحالی می‌کند.

این مجموعه پنج جلدی با عناوین دفتر سخنگو (جلد ۶)، باغ کتاب (جلد ۷)، تولدت مبارک (جلد ۸)، سوپ بدمزه (جلد ۹) و گل درخشان ( جلد ۱۰) توسط سعیده اصلاحی تألیف شده و جلد ۶ آن (دفتر سخنگو) توسط فهیمه حقیقی و جلدهای بعدی توسط راحیل تقی‌پور طراحی شده‌اند. از جمله ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به باورپذیر و ملموس کردن حقیقت قرآنی فرشتگان مراقب و مفهوم‌سازی از کارهای خوب برای سنین پایین و تصویرگری خلاقانه و متناسب با مضمون قصه‌ها اشاره کرد.

«یادداشت‌های یک فرشته» تکمیل شد

برای سفارش و ارسال پستی این کتاب‌ها به صورت تک جلدی یا مجموعه با شماره تلفن‌های ۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴-۶۶۴۱۱۱۵۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها