فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیج عامل موفقیت‌های کشور است

سردار «محمد عبدالله‌پور» بسیج را عامل موفقیت‌های کشور دانست و گفت: بسیج متعلق و متشکل از آحاد مردم است که برای حفاظت و حراست از اهداف، آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب پای کار ایستاده اند.
کد خبر: ۴۲۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 24November 2020

بسیج عامل موفقیت‌های کشور است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز سه شنبه (4 آذر) در دیدار با سردار «عزیزالله ملکی» فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج سرمایه عظیم انقلاب است که امروزه تمام نقشه‌های دشمنان انقلاب را برهم زده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج را عامل موفقیت‌های کشور دانست و تصریح کرد: بسیج متعلق و متشکل از آحاد مردم است که برای حفاظت و حراست از اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب پای کار ایستاده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۶۷ هزار نیروی بسیجی در استان گیلان مشغول فعالیت هستند، افزود: بسیج ثابت کرده است که هرجا ورود کند می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

سردار عبدالله پور با اعلام اینکه متاسفانه برخی مسئولان ظرفیت بسیج را درک نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: عدم شناخت بسیج و استفاده نکردن از ظرفیت‌های این سرمایه الهی قطعاً سبب بروز آسیب در حوزه های مختلف می‌شود.

وی با اشاره به تعامل‌ بسیج و نیروی انتظامی تاکید کرد: همکاری این دو نهاد همواره سبب بروز امنیت در جامعه شده است.‌

سردار «عزیزالله ملکی» فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه بسیج نتیجه تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره)  است، اظهار داشت: امروز ثمره بسیج را در حوزه‌های مختلف می‌بینیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان بسیج را پیشرو در حوزه‌های مختلف نظیر مقابله باکرونا دانست و گفت: افرادی که به تفکر بسیج اعتقادی نداشتند امروز برای مقابله کرونا به این نهاد مقدس رجوع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها