فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

دشمن‌ستیزی از ویژگی‌های بارز بسیجیان است

سردار مرتضی کشکولی گفت: مردم‌مداری و مردم‌دوستی از اصول بارز بسیج بوده و هم‌چنین دشمن‌ستیزی نیز از ویژگی‌های بارز بسیجیان است.
کد خبر: ۴۲۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ - 24November 2020

دشمن‌ستیزی از ویژگی‌های بارز بسیجیان است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ظهر امروز در آئین تجلیل از مدافعان سلامت این شهرستان که در حسینیه ثارالله سپاه کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: سپاه و بسیج پس‌از 41 سال از انقلاب به رکود و خاموشی نگراییده‌ است، بلکه جوشش انقلابی را در بخش‌های سیاسی و اجتماعی پیوند داده‌ است.

وی افزود: سپاه و بسیج مدافع حقیقی نظریه نظام انقلابی‌ست و ما باید راجع‌به ریشه‌های انقلاب و ماهیت آن مطالعه کنیم تا به مفهوم واقعی انقلاب اسلامی نزدیک شویم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: سپاه و بسیج هیچ‌وقت از اصول‌شان عدول نکرده‌اند و روش آنان نیز به تحجر گرایش پیدا نکرده‌است.

وی مظهر ولایت‌مداری را سپاه و بسیج دانست و بیان کرد: مردم‌مداری و مردم‌دوستی از اصول بارز بسیج بوده و هم‌چنین دشمن‌ستیزی نیز از ویژگی‌های بارز بسیجیان است.

کشکولی گفت: بصیرت سیاسی و دینی یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج است و آنان با کمک این عامل دچار تشکیک در راه نمی‌شوند و از اصول پیروی می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه با شناخت گذشته انقلاب و استفاده از تجربیات دچار غفلت نشده‌است و علیرغم توطئه‌ها و دروغ‌پراکنی‌های دشمنان توانسته که انقلاب را با کمک حضور مردم سرپا نگاه دارد.

کشکولی اظهار داشت: بسیج در طرح شهید سلیمانی بدنه میلیونی بسیج مردمی را به‌عنوان همراه و فدایی انقلاب اسلامی به میدان آورده و نمونه آن مدافعان شهید سلامت هستند.

وی افزود: کشورمان علیرغم مشکلات کشورهای دیگر برای مقابله با کرونا با مدیریت جهادی به ثبات برای مقابله با این بیماری رسیده‌است و همین عامل پیشرفت، سربلندی، عزت و بازدارندگی ما را در جهان رقم زده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به نقش سپاه و بسیج در امدادرسانی‌ها عنوان کرد: سپاه و بسیج در برابر انواع بحران‌ها مانند سیل و زلزله روئین‌تن است و با توجه به حضور جوانان نیز تثبیت نظام اسلامی و برقراری امنیت را تضمین کرده‌است.

وی با بیان اینکه بسیج مشارکت مردمی را در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها به اوج خود رسانیده‌است، بیان کرد: سپاه در استان محروم لرستان 50 میلیارد تومان کمک مؤمنانه و مردمی را برای مقابله با کرونا جمع‌آوری و بین اقشار نیازمند توزیع کرده‌است.

کشکولی گفت: سپاه نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف لرستان و از جمله کوهدشت ایفا کرده‌است و با تشکیل‌ گروه‌های جهادی شهرها و روستاهای مختلف این استان را آباد می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های هیچ کشوری در دنیا اندازه ایران تکمیل نیست و ما افتخار داریم که با مشارکت سپاه جاده‌سازی و آسفالت مناطق محروم کوهدشت را در دست انجام داریم.

کشکولی اظهار داشت: لیست 491 پرستار، پزشک و پزشک‌یار از بسیجیان، پاسداران و سربازان برای مقابله با کرونا را در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان قرار داده‌ایم تا در کنار مدافعان سلامت ایفای نقش کنند و هم‌اکنون نیز بسیاری از آن مشغول به انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها