سخنگوی جنبش حماس:

آمریکا شریک تجاوز صهیونیست‌ها ضد سوریه است

جنبش حماس فلسطین تجاوز اخیر صهیونیست‌ها در جنوب سوریه را یک تجاوز وحشیانه و عربده‌کشی صهیونیستی در کل منطقه دانست که آمریکا شریک موثر در آن است.
کد خبر: ۴۲۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ - 25November 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به استان «قنیطره» سوریه یک تجاوز وحشیانه و عربده‌کشی صهیونیستی در کل منطقه است.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در اظهارات مطبوعاتی خود در واکنش به این تجاوز صهیونیست‌ها تصریح کرد که تجاوز مستمر ضد سوریه به معنای گسترش جنایت‌های رژیم اشغالگر ضد ملت فلسطین و همه ملت‌های منطقه است.

وی خاطرنشان کرد که این تجاوز چند روز بعد از سفر «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا به جولان اشغالی صورت گرفت که به معنای مشارکت موثر آمریکا در این جنایت است.

حازم قاسم تاکید کرد که تشدید تجاوزات رژیم‌ اشغالگر هم‌زمان با شتافتن برخی طرف‌های منطقه به سمت عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی است و همین امر اشغالگران را برای ادامه تجاوزاتشان گستاخ تر می‌کند.

سخنگوی حماس اظهار داشت که در سایه ادامه تجاوزات صهیونست‌ها علیه امت اسلامی، همه مولفه‌های اسلامی باید تلاش‌ها و مواضع خود را برای مقابله با پروژه صهیونیستی و اخراج اشغالگران از سرزمین عربی است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) جنوب استان قنیطره (جنوب سوریه) را هدف قرار دادند.

بنا بر این گزارش، حمله هوایی صهیونیست‌ها به جنوب دمشق از سمت جولان اشغالی صورت پذیرفته و صرفا خسارت‌های مادی به دنبال داشته است.

منابع خبری سوریه گزارش دادند که سامانه دفاع موشکی موفق شد تعدادی از موشک‌های شلیک شده را قبل از اصابت به هدف مورد نظر، در حریم هوایی ریف دمشق منهدم کند.

رژیم صهیونیستی هفته گذشته در بامداد روز هجدهم ماه جاری میلادی نیز به دمشق حمله هوایی کرد که به کشته شدن سه سرباز ارتش سوریه منجر شد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها