سرلشکر سلامی در جمع خبرنگاران:

توزیع صد‌ها هزار بسته معیشتی در میان هموطنان/ بسیج مرتفع‌کننده مشکلات جامعه است

فرمانده کل سپاه با اشاره به ظرفیت‌های بسیج گفت: ما از یک نیروی قدرتمند برخورداریم که هر جا با مشکلی مواجه شویم از آن برای حل مشکلات استفاده می‌کنیم و بسیج واقعاً مرتفع‌کننده مشکلات جامعه است.
کد خبر: ۴۲۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ - 25November 2020

سلامیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین رونمایی از طرح‌های خدمات‌رسانی بسیج، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج یک نیروی قدرتمند تمام کننده و پایان ناپذیر است.

وی با اشاره به نقش تعیین‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در حل مشکلات مردم گفت: بسیج امروز به صحنه آمده است تا با پیامد‌های معیشتی و اقتصادی ناشی از بیماری کرونا مقابله کند و امیدواریم با اجرای این‌گونه طرح‌ها و برنامه‌ها فشار‌های اقتصادی بر روی بخشی از طبقات جامعه ما کاهش پیدا کند.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه بسیج خاتمه‌دهنده مشکلات و مخاطراتی است که برای ملت ایران ایجاد می‌شود، عنوان کرد: کار بسیج نجات‌بخشی است. ما از یک نیروی قدرتمند برخورداریم که هر جا با مشکلی مواجه شویم از آن برای حل مشکلات استفاده می‌کنیم و بسیج واقعاً مرتفع‌کننده مشکلات جامعه است.

سرلشکر سلامی با اشاره به پیشینه بسیج از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیان کرد: همان‌طور که مشاهده کردیم در دوران دفاع مقدس نیز بسیج نقطه مرکزی خاتمه جنگ به نفع ملت ایران بود.

وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس نیز در همه بحران‌های سخت از جمله حوادث طبیعی و یا فشار‌هایی که توسط دشمنان بر ملت ایران تحمیل می‌شود، بسیج همچنان با نشاط و بالنده کار خود را در خدمت رسانی به مردم انجام می‌دهد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: فعالیتی که امروز بسیجیان انجام می‌دهند در امتداد فعالیت‌هایی است که از گذشته تاکنون انجام داده‌اند و در واقع فعالیت آنان حرکت در یک مسیر طولانی و بدون انتهاست که آن هم ارائه خدمت به مردم است.

سردار سلامی اظهار داشت: امروز هزاران گروه از بسیجیان به همراه عزیزانمان در وزارت بهداشت در واقع طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را که همان غربالگری خانه به خانه است، جهت مقابله با بیماری کرونا انجام می‌دهند.

وی افزود: در این مراسم به شکل نمادین بخشی از این تیم‌ها را در تهران مستقر کردیم؛ این تیم‌ها به شکل محله‌محور پایگاه‌های سلامت را در پایگاه‌های مقاومت بسیج ایجاد می‌کنند و این نهضت تا انتها و تا زمانی که ویروس کرونا از بین برود ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: همچنین در بخش دیگری از این برنامه، کمک‌های مومنانه‌ای که در مقاطع مختلف، به همت بسیج و با کمک نهاد‌های حمایتی و مردم خیّر، جمع‌آوری و آماده شده است در میان مردم و هم‌میهنانمان تقسیم می‌شود.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: در این برنامه صد‌ها هزار بسته ‌حمایتی آماده و به مردم عزیزمان تقدیم می‌شود و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 221

پربیننده ها