نویسنده کتاب «ستارگان مسیر بهشت» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

هدف اصلی چاپ این کتاب شناساندن شهدای شهر باسمنج است

«حامد شب‌خیز» گفت: کتاب «ستارگان مسیر بهشت» خاطرات، حماسه، زندگی‌نامه و همچنین وصیت‌نامه 64 شهید شهر باسمنج را شرح داده و هدف اصلی از چاپ آن، معرفی و شناساندن شهدای این شهر است.
کد خبر: ۴۲۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ - 25November 2020

هدف اصلی چاپ این کتاب شناسایی شهدای شهر باسمنج است«حامد شب‌خیز» مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی درخصوص رونمایی از کتاب «ستارگان مسیر بهشت» اظهار داشت: از مدت‌ها قبل به دنبال نوشتن کتابی درباره شهدای شهر باسمنج بودم که به مدد الهی توانستیم شهدای والامقام این شهر را در قالب این کتاب معرفی کرده و در هفته بسیج از آن رونمایی کنیم.

وی ادامه داد: در این کتاب شرح خاطرات، حماسه، زندگی‌نامه و همچنین وصیت‌نامه 64 شهید شهر باسمنج گنجانده شده است که علاقه‌مندان به کتاب‌های شهدا و دفاع مقدس می‌توانند برای شناخت هر چه بیشتر شهدای باسمنج کتاب فوق را مطالعه کنند.

نویسنده کتاب «ستارگان مسیر بهشت» تصریح کرد: اثر فوق با حمایت شهرداری باسمنج توسط انتشارات «حکیم نظامی» در 220 صفحه در آذرماه سال‌جاری به چاپ رسیده است.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه عاشورا در پایان هدف از چاپ کتاب «ستارگان مسیر بهشت» را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خصوصا بین جوانان و نوجوانان عزیز و همچنین معرفی و شناساندن شهدای شهر باسمنج عنوان کرد.

گفتنی است؛ این کتاب با حضور حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز و همچنین جمعی از خانواده معزز شهدا و ایثارگران در مزار شهدای شهر باسمنج در هفته بسیج سال‌جاری رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار