نماینده ولی فقیه در هرمزگان مطرح کرد؛

استان هرمزگان پیشگام طرح تحول محلات

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مایه افتخار و بالندگی است که استان هرمزگان پیشگام طرح تحول محلات است.
کد خبر: ۴۲۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ - 25November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در آیین اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای تحول محلات هرمزگان، اظهار داشت: امروز که این نمایشگاه برپا شده است فرصتی است برای شناساندن دستاوردهای طرح تحول محلات استان هرمزگان که جزء پیشگام این طرح است.

وی افزود: با برپایی این نمایشگاه بسیاری از دستاوردهایی که برای خود ما هم قابل مشاهده نبود، شاهد بودیم که ظرفیت‌های بسیاری وجود دارد و اینکه استان هرمزگان یکی از پیشگامان این طرح و مایه افتخار و بالندگی است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه برپایی چنین نمایشگاه هایی ما را یاد اوایل انقلاب می اندازد، ادامه داد: با برپایی این نمایشگاه از ظرفیت دستاورد های بقیه شهرستان ها آشنا و آگاه می شویم.

وی با توجه به‌ سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: در دوران انقلاب هم کمیته های انقلاب در محلات وجود داشت که توطئه های دشمنان را خنثی می کردند و از دست درازی دشمن به خاک و دستاوردهای ما جلوگیری می شد.

حجت الاسلام عبادی زاده در پایان خاطر نشان کرد: بسیج و جوانان کمیته انقلاب در همه دوره ها جزء اولین افرادی بودند که در صحنه حضور و به مردم خدمت رسانی می کردند که این تجربه بسیار ارزشمندی است و امیدواریم این حرکت(طرح تحول) در کشور ما تبدیل به الگو شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار