رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی است

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی گفت: در طول انقلاب اسلامی بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی در کشور بوده و به خوبی کارآمدی و عظمت خود را نشان داده و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی در همه ابعاد نیازمند تفکر عمیق بسیج هستیم.
کد خبر: ۴۲۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ - 25November 2020

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی است

به گزارش دفاع‌پرس از مرکزی، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در نشست صمیمی با فرمانده سپاه روح الله و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: تقارن هفته بسیج با میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) یک امر مبارک است و اینکه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری همواره خود را بسیجی می دانند نشان از عمق و عظمت تفکر بسیج است.

موسوی اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ و تفکر ارزشمند در انقلاب اسلامی است که در طول ۴۱ سال عمر با برکت خود همواره برای نظام اسلامی و ملت ایران افتخار آفریده و موجب سربلندی و عزت شده است.

وی ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی در کشور بوده و به خوبی کارآمدی و عظمت خود را نشان داده و امروز در گام دوم انقلاب اسلامی در همه ابعاد نیازمند تفکر عمیق بسیج هستیم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گقت: طنین انداز شدن روحیه بسیجی در مدیریت کشور و در تمامی عرصه های موجود قطعا آثار و برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت و همه باید تلاش کنیم این فرهنگ ارزشمند در کشور حاکم باشد.

موسوی با اشاره به اینکه امروز نیازمند شناخت و شناساندن تفکر عظیم بسیج هستیم و باید برای این کار مهم تمام تلاشمان را به کار گیریم افزود: خوشبختانه بسیج در طی این سالها نشان داده با به کارگیری عزم و اراده قوی می توانیم در همه ابعاد روی پای خود بایستیم که این نشان از گستردگی و قابلیت تفکر بسیج دارد.

وی ادامه داد: روحیه بسیجی همواره در فرماندهان نیروهای مسلح ما وجود داشته و خوشبختانه در استان مرکزی فرماندهی سپاه از این روحیه بسیجی به خوبی برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان کرد: دفاع فرمانده سپاه از ارزش های اسلام و انقلاب و مواضع انقلابی ایشان در طول این سال ها همواره قابل تقدیر است.

در پایان این دیدار به مناسبت هفته بسیج حجت الاسلام موسوی به پاس زحمات ها و اقدامات جهادی فرمانده سپاه روح الله لوح تقدیری به ایشان اهدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها