فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر مطرح کرد؛

سازماندهی 1032 گروه جهادی بسیجی برای مقابله با کرونا در بوشهر

سردار علی رزمجو گفت: در استان بوشهر 1032 گروه جهادی بسیجی با هدف محرومیت‌زدایی و مقابله با ویروس منحوس کرونا سازماندهی شده است.
کد خبر: ۴۲۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ - 25November 2020

سارماندهی 1032 گروه جهادی بسیجی برای مقابله با کرونابه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیین بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج استان بوشهر و رزمایش کمک مؤمنانه هم‌زمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین امروز در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: 1032 گروه جهادی بسیجی در استان بوشهر با هدف محرومیت‌زدایی و مقابله با ویروس منحوس کرونا سازماندهی شده است که پروژه‌های عمرانی متعددی توسط این گروه‌ها تاکنون انجام شده است.

وی گفت: امروز پنجم آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، 636 پروژه محرومیت‌زدایی به ارزش 33 میلیارد و 300 میلیون تومان در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید که از این تعداد، 377 پروژه مربوط به ساخت 377 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

رزمجو خاطرنشان کرد: سپاه استان بوشهر در عرصه مقابله با ویروس کرونا نیز از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون 200 هزار و 15 بسته معیشتی را معادل حدود 94 میلیارد تومان متشکل از بسته‌های معیشتی و جهیزیه در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تشکیل 412 صندوق قرض الحسنه با منابع مالی 21 میلیارد و 128 میلیون و 363 هزار ریال از دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه استان بوشهر دانست و افزود: گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر نه تنها در استان بوشهر به انجام خدمت مشغول هستند بلکه در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان نیز در صحنه حاضر بوده و به مردم این استان‌ها خدمات زیادی را ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار