از سوی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع صورت گرفت

ناوشکن پیشرفته «دماوند» به نیروی دریایی ارتش ملحق شد

ناوشکن بومی و پیشرفته «دماوند» با حضور جمعی از مقامات ارشد نظامی، در دریای خزر به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد.
کد خبر: ۴۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸ - 09March 2015

ناوشکن پیشرفته «دماوند» به نیروی دریایی ارتش ملحق شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، صبح امروز با حضور امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ناوشکن پیشرفته آموزشی «دماوند» بهطور رسمی به ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی الحاق شد.

بر اساس این گزارش، کلیه مراحل طراحی، ساخت و به آباندازی ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند توسط صنایع شهید تمجیدی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و با همکاری بیش از 700 مرکز صنعتی، پژوهشی، دانشگاهی، سازمانها و صنایع مختلف وزارت دفاع انجام شده است.

شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع (صاایران) نیز بالغ بر 25 سامانه الکترونیکی و مخابراتی بومی را در ناوشکن پیشرفته آموزشی دماوند طراحی، اجرا و نصب کرده است که از این محصولات میتوان به انواع رادارهای پیشرفته دریایی، سامانههای مخابراتی برای ارتباطات داخلی و خارجی شناور، سیستمهای شناسایی و فریب و سامانههای مخابراتی و رهگیری زیرسطحی اشاره کرد.

همچنین سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع کار طراحی و نصب انواع سامانههای پدافند هوایی و سامانههای موشکی سطح به سطح را انجام داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار