آیین رونمایی از سرود «اُم وهب» در لرستان برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج از سرود «ام وهب» که با موضوع مادران و همسران شهدا ساخته شده در لرستان رونمایی شد.
کد خبر: ۴۲۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ - 26November 2020

آئین رونمایی از سرود «اُم وهب» برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز به مناسبت هفته بسیج از سرود «ام وهب» که به همت معاونت هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان سروده شده رونمایی‌شد.

این مراسم با حضور سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، «محمود زرینجویی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، «رضا نیازی» معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سرهنگ پاسدار «فریدون کریمی والا» مسئول بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

«محسن مرادی» معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بانوان ایران زمین با الگو گرفتن از پیام رسان واقعه کربلا حضرت زینب (س) حماسه‌های فراموش ناشدنی آفریدند و در فعالیت‌های فراوانی همچون امدادگری و خدمت کردن در ستادهای پشتیبانی شرکت داشتند.

معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه شاعر سرود «ام وهب»، «مختار شهرخ» هستند، ادامه داد: این سرود با آهنگ‌سازی «مزدک مطاعی» و اجرای گروه سرود «نغمه‌های افلاکی زاگرس» تولید شده و مدیر هنری و سرپرست گروه «طاهر مرادی» هستند.

در پایان از «طاهر مرادی» سازنده سرود «ام وهب» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار