رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

اقدامات بسیجیان برای مقابله‌ با کرونا همواره مؤثر بوده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اقدامات بسیجیان برای مقابله‌ با کرونا از ابتدای شیوع این بیماری همواره مؤثر و کارساز بوده و خوشبختانه بسیج در طول این مدت خوش درخشیده و اقدامات چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۴۲۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ - 26November 2020

اقدامات بسیجیان برای مقابله‌ با کرونا همواره مؤثر و کارساز بوده است

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، «سید محمد جمالیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در نشست تخصصی قرارگاه جهادی سلامت محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تشکیل قرارگاه جهادی سلامت محله شهید حاج قاسم سلیمانی در استان مرکزی یک اقدام کاملاً به‌موقع و لازم بود که فرماندهی سپاه روح‌الله از ابتدای شیوع بیماری کرونا دغدغه تشکیل این قرارگاه را داشتند و خوشبختانه امروز این قرارگاه با پیگیری‌های ایشان تشکیل‌شده است.

جمالیان اظهار کرد: ورود بسیجیان در اقدامات مقابله‌ای با کرونا از ابتدای شیوع این بیماری همواره مؤثر و کارساز بوده و خوشبختانه بسیج در طول این مدت خوش درخشیده و اقدامات چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله در همه ابعاد با بیماری کرونا به‌طور کامل و جامع تهیه‌شده و اجراشدن صحیح و دقیق این طرح قطعاً بسیار مؤثر و موجب آثار و برکات زیادی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: مدیریت اصلی طرح شهید سلیمانی با بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و هلال‌احمر است و نیاز است با توجه به گستردگی کار و ادامه نامشخص بیماری کرونا کلیه مجموعه‌ها، دستگاه‌ها و مردم برای اجرای دقیق‌تر این طرح پای‌کار بیایند.

جمالیان بیان کرد: برای درست اجراشدن طرح شهید سلیمانی باید بسیج مردمی علیه بیماری کرونا اتفاق بیفتد و اقدامات به شکل هدفمند و محله محور اجرایی شوند که اگر شاخص‌های دیده‌شده در طرح دقیق عملیاتی شوند قطعاً وضعیتمان کاملاً تغییر پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: باهم بودن و منسجم عمل کردن علیه بیماری کرونا در استان مرکزی در اسفندماه انجام‌شده و بسیار نتایج خوبی را شاهد بودیم و لذا امروز باید این تجربه در استان تکرار شود تا شاهد قطع زنجیره بیماری باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: آموزش گسترده و هدفمند بسیجیان برای اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و پیش‌بینی می‌کنیم بخش دیگری از نیروهای آموزش‌دیده و آماده برای اجرای طرح هفته آینده وارد میدان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها