رئیس حوزه مقاومت بسیج ثارالله کنگان:

توزیع 3 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کنگان

محمد عباس‌نژاد از توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد 3 هزار بسته به ارزش هر بسته 250 هزار تومان بین نیازمندان کنگان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲ - 26November 2020

توزیع بسته‌های معیشتی به  تعداد 3 هزار بسته بین نیازمندان کنگانبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمد عباس‌نژاد» رئیس حوزه مقاومت بسیج ثارالله کنگان، مهمترین ویژگی‌های مدیریتی یک مسئول پایگاه یا حوزه مقاومت بسیج‌ را داشتن  اطلاعات سیاسی‌، بینش سیاسی، پاسخگو‌ بودن به مشکلات، داشتن محبوبیت اجتماعی، گوش به فرمان ولی فقیه زمان و آشنایی به مسایل روز جامعه و مشکلات مردم دانست.

وی با بیان اینکه حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهر کنگان در جشنواره مالک اشتر برتر شد به فعالیت‌ها پرداخت گفت: فراخوانی گردان بیت المقدس برای آموزش، برگزاری رزمایش  و اعزام به اردوهای جهادی در مناطق محروم از آن جمله است.

 رئیس حوزه مقاومت بسیج ثارالله کنگان از توزیع بسته‌های معیشتی به  تعداد 3 هزار بسته به ارزش هر بسته 250 هزار تومان  خبر داد و تصریح کرد: تاکنون به ارزش 7.5 میلیارد ریال بسته معیشتی میان نیازمندان کنگانی توزیع شده و این در حالی است بسته‌های  بهداشتی و ضدعفونی معابر در شراط کرونایی مورد توجه قرار دارد.

عباس‌نژاد مشارکت در کنترل تردد، کمک به سیل زدگان، نشست‌های بصیرتی، سیاسی و تربیتی در مساجد محلات را از دیگر طرح‌ها دانست و تصریح کرد: برگزاری گشت‌های رضویون،  یادواره شهدا و آبروی محله، برگزاری کلاس‌های آموزشی فضای مجازی، شناسایی و سازماندهی بسیجیان در طرح شهید حججی از دیگر برنامه‌ها بوده است.

رئیس حوزه مقاومت بسیج ثارالله کنگان افزود: تشکیل هیئت‌های مذهبی در 70 درصد پایگاه‌های مقاومت تابعه یکی از برنامه‌های اصلی حوزه ثارالله است که سبب رونق پایگاه‌های بسیج شد.

وی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در طول سال، محوریت قرار دادن مسجد در تمامی برنامه‌ها، راه‌اندازی موسسات خیریه زیر نظر پایگاه‌های مقاومت و افزایش جذب منابع مالی و خدمات‌رسانی به‌خانواده‌های بی‌بضاعت را از دیگر برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج ثارالله کنگان دانست.

عباس‌نژاد بیان کرد: در این راستا طرح‌های متنوعی برای قشر نوجوان و جوان در قالب برنامه‌های رزمی، باشگاه‌های فرهنگی ورزشی و جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و تربیتی بچه‌های مسجد اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار