پیام «اسحاقی» در پی ترور شهید «محسن فخری‌زاده»؛

شهید «محسن فخری‌زاده» شهید سلیمانی عرصه علم و فناوری بود

«سلمان اسحاقی» نماینده مردم شهرستان‌های قاينات وزيركوه با ارسال پیامی شهادت دکتر «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ - 28November 2020

شهید «محسن فخری‌زاده» شهید سلیمانی عرصه علم و فناوری بودبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «سلمان اسحاقی» نماینده مردم شهرستان‌های قاينات وزيركوه با ارسال پیامی شهادت دکتر «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

 متن پیام بدین شرح است:

ايشان را بارها در جلسات و پيگيری‌های متعدد زيارت كرده بودم، مرور آن لحظه‌ها در ذهنم باعث شده بيشتر اشک در چشم و بغض در گلو خويش داشته باشم، قطعا‌ً ايران اسلامی از اين مصيبت عظیم جامه عزا بر تن نموده و با نفرت خويش از رژيم منحوس صهيونيستی كه لکه‌ای ننگین بر عالم هستی است بيش از پيش به مبارزه و از بين بردن آن خواهد انديشيد و در این راه حركت خواهد كرد.

آمريكا، عربستان و رژيم صهيونيستی بدانند كه اين خباثت‌های آنان ما را زنده‌تر و مصمم‌تر خواهد كرد و بر پافشاری ما بر آرمان‌های انقلاب، دست يافتن به فناوری‌های هسته‌ای، موشكی و دفاعی و بر نفرت و پافشاری ما بر پاک كردن اين لكه نجس (رژيم صهيونيستی) بيشتر خواهد كرد.

اينجانب اين شهادت را برای انقلاب كه خون‌های بسياری از شهدا را در رگ‌های خويش در جريان دارد مبارک می‌دانم، ليكن با چشمانی اشک‌بار و دلی آكنده از غم و اندوه از دست دادن شخصيتی كه نمونه‌ای از سردار سليمانی در علم و فناوری بود را به رهبر عزيزمان، مردم شريف ايران و دانشمندان جهان تسليت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهيد، همنشينی با سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و برای خانواده ايشان صبر و اجری علوی مسألت می‌نمايم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار