نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

شهادت نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهدپروری انقلاب اسلامی است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» در پیامی گفت: شهادت پایان یک جهاد فی سبیل الله و نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهدپروری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۲۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ - 28November 2020

شهادت نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهدپروری انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند عرصه علم و دانش هسته‌ای، شهید «محسن فخری‌زاده» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ فَلَن یُضِلَّ اَعمالَهم (محمد/۴)

در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» به دستِ چدنیِ پوشیده در مخملِ حقوق بشری و مبارزه با تروریسم شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار، شاهد شهادت سردار دیگری در حوزه دانش و فناوری یعنی «محسن فخری‌زاده» با همان دست‌های ناپاک و جنایت‌بار بیرون آمده از آستین مشتی فریب‌خورده می‌باشیم، که ملت ما را داغدار کرده است.

البته از آن جهت که شهادت پایان یک جهاد فی سبیل الله است و نشانه تداوم حقیقت جهادگری و مجاهدپروری انقلاب اسلامی است برای ما امیدوارکننده است. درود خدا به این ملت و چنین خانواده‌ها که فرزندانی مجاهد و خدوم تقدیم خدای خود نموده و برای استقلال و عزت این مملکت قربانی کردند.

اینجانب شهادت این دانشمند فرهیخته را به محضر حضرت حجت ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری دام ظله، مردم شریف ایران اسلامی، جامعه علمی و دانشگاهی و خانواده محترم این شهید تسلیت و تبریک عرض نموده، آرزوی صبر و اجر برای همگان و تعالی و سربلندی برای ملت و میهن عزیزمان را از خداوند متعال دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمدباقر محمدی لائینی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها