استاندار سمنان:

ترور شهید «فخری‌زاده» چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را آشکار ساخت

«علیرضا آشناگر» با صدور پیامی در پی شهادت «محسن فخری‌زاده»، شهید صنعت هسته‌ای کشورمان گفت: این ترور، چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش آشکار ساخت.
کد خبر: ۴۲۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ - 28November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «علیرضا آشناگر» استاندار سمنان با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان را تبریک و تسلیت گفت.

 در متن پیام آمده است: شنیدن خبر هولناک ترور شهید «محسن فخری‌زاده»، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران، آن هم در آستانه سالگرد شهادت دیگر شهید هسته‌ای کشور، «شهید شهریاری»، بار دیگر قلب مردم مؤمن، نجیب و انقلابی ایران و سایر ملت‌های آزاده و حق‌طلب را به درد آورد.

وی افزود: شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و چهره افتخار کشور بود که بدون شک این ترور، چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش آشکار ساخت.

در ادامه پیام آمده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت وقیح، شهادت این سردار دانش و علم و مدیر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، رئیس دولت و نیز به هم‌رزمانش در وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح و به اندیشمندان و پژوهشگران کشور و عموم مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای همسر و فرزندان عزیزش صبر و شکیبایی مسألت دارم.

استاندار سمنان تأکید کرد: راه پرافتخار و پرعظمت این شهید گرامی توسط شاگردان و هم‌رزمان دیگرش پرصلابت‌تر از گذشته طی خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار