مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

ترور ناجوانمردانه شهید «محسن فخری زاده»، ناشی از ضعف دشمن است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده ناشی از ضعف دشمن در برابر ملت و نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۴۲۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ - 28November 2020

ترور ناجوانمردانه شهید «محسن فخری زاده»، ناشی از ضعف دشمن است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل ضمن عرض تسلیت شهادت دانشمند شهید «محسن فخری زاده» اظهار داشت: ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران اسلامی ناشی از ضعف دشمن در برابر ملت و نظام جمهوری اسلامی است.

واحد افزود: دشمن هرگاه در برابر اراده ملت ایران و نبوغ و ابتکارات فرزندان شایسته انقلاب کم می آورد و احساس حقارت می کند، دست به یک سلسله ترورهای ناجوانمردانه می زند که ترس و زبونی و عمق کینه آنها را از اقتدار ایران اسلامی نشان می دهد.

دبیر ستاد بزگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل تأکید کرد: شهادت ثمرات و برکاتی دارد که دشمن از درک آن عاجز است و همین ثمرات خون شهداست که کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده و درخت انقلاب را بارور کرده است.

علی واحد در ادامه سخنان خود عنوان کرد: دشمن منتظر انتقام سخت فرزندان غیور ایران اسلامی در خون خواهی شهید محسن فخری زاده باشد و این وعده انتقام تحقق خواهد یافت و رژیم صهیونیستی و همدستان منطقه ای و فرا منطقه ای اش سیلی محکمی از دستان پر توان فرزندان انقلاب خواهند خورد.

واحد بر تقویت بیش از پیش وحدت در بین مردم و مسئولین تأکید کرد و آن را در برهه کنونی برای کشور از واجبات و ضروریات دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار