مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

فضای مجازی، بستری مناسب برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: در شرایط کنونی حاکم بر جامعه، فضای مجازی، مورد توجه بیشتر قرار گرفته و بستری مناسب و پر مخاطب برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۲۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۳ - 02December 2020

فضای مجازی، بستری مناسب برای نشر ارزش های دفاع مقدس است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل اظهار داشت: در شرایط کنونی حاکم بر جامعه، فضای مجازی، مورد توجه بیشتر قرار گرفته و بستری مناسب و پر مخاطب برای نشر ارزش های دفاع مقدس است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: سرعت انتقال اخبار و اطلاعات و دسترسی آسان به منابع، تجمیع رسانه ها، جذاب و پر مخاطب بودن و دارا بودن قابلیت های فنی بالا در نشر افکار و قابلیت مشاهده بازخورد مخاطبان از ویژگی های منحصر به فرد فضای مجازی است که اهمیت آن را نشان می دهد.

واحد در ادامه اظهار داشت: دشمن آماده تسخیر هر نوع میدان مبارزه ای است و اگر نیروهای مخلص و انقلابی در فضای مجازی میدان را برای تاخت و تاز دشمن خالی کنند زیان های فرهنگی جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل تأکید کرد: سرمایه گذاری در حوزه فضای مجازی و گسترش آن با نگرش به مسائل بومی و ملی و تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد در این حوزه باید در دستور کار مسئولین کشور و نظام قرار گیرد.

واحد با اشاره به نبوغ نوجوانان و جوانان کشورمان در حوزه فضای مجازی گفت: استعداد نسل نو در زمینه فضای مجازی و بخش نرم افزار بر کسی پوشیده نیست و باید برنامه ریزی لازم برای شکوفایی و پرورش این استعدادها در میان مدت و بلند مدت فراهم شود.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در حوزه فضای مجازی با استفاده از تجارب و نظرات و پیشنهادات اهل فن و بر اساس سیاست گذاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، اقدامات خوبی انجام داده است و در آینده ای نزدیک شاهد گسترش کمی و کیفی این فعالیت ها خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها