نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

ترور جنایتکارانه شهید «فخری زاده» نشان از ترس جهان استکبار از پیشرفت علمی ایران است

آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: بی تردید این ترور جنایتکارانه نشان از عمق ترس سران جهان استکبار از پیشرفت علمی، تولیدات دانش بنیان و اقتدار همه جانبه ایران دارد.
کد خبر: ۴۲۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ - 28November 2020

ترور جنایتکارانه شهید «فخری زاده» نشان از ترس جها استکبار از پیشرفت علمی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پی ترور دانشمند هسته ای و دفاعی و شخصیت برجسته علمی دکتر «محسن فخری‌زاده» پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمدلله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین»

«إِنَّ الَّذينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ إِنَّا لا نُضيعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلاً»

شهادت دانشمند گرانقدر، متعهد، انقلابی و شخصیت برجسته و عالی مقام هسته‌ای و دفاعی، شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به حضرت بقیة الله الاعظم روحی فداه و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و تمامی مردم ایران به ویژه نخبگان علمی و همچنین دانش هسته‌ای و دفاعی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

آن شهید ولایتمدار منشأ خدمات فراوان و تولیدات نوپیدا در عرصه های مختلفِ توان دفاعی و پیشرفت های هسته ای و خدمات گسترده علمی و فنآوری به ویژه پزشکی بودند و به عنوان یک شخصیت علمی ممتاز در فضای دانشی جهان شناخته شده و به عنوان یک مبتکر خلاق و مدیر توانمند علمی از وی یاد می‌شد و به همین جهت همواره مورد توطئه، شقاوت و جنایت صهیونیسم بین الملل و کاخ سیاه و جنایت آمریکا بود.

بی تردید این ترور جنایتکارانه نشان از عمق ترس سران جهان استکبار از پیشرفت علمی، تولیدات دانش بنیان و اقتدار همه جانبه ایران دارد که بحمدالله با هدایت های مقام معظم رهبری روز به روز بر توان خودکفایی و مرجعیت علمی و تولیدات دانایی محور ایران اسلامی افزوده می‌شود.

این ترور ضد انسانی بر همه جهان، جنایات و خیانت‌های سرکرده‌های شرارت بین‌المللی: آمریکا، رژیم صهیونیستی و وابستگان مرتجع آنان در منطقه و پوشالی بودن مجامع حقوق بشری را افشا نمود.

این ترور همانند دیگر ترورهای شخصیت های ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، برهان و دلیل روشنی بر تروریسم دولتی آمریکا و رژیم غاصب و فاسد صهیونیستی و وابستگان آن و مظلومیت و قربانی شدن ایران اسلامی و انقلابی و شخصیت‌های مؤثر و سرمایه های ارزشمند این کشور دارد.

منطق جهان استکبار، شرارت، جنایت، خشونت، تحریف، مقابله، براندازی و چپاول ثروت ها و سلطه جویی بر مراکز قدرت است. تنها راه اقتدار ایران اسلامی، پیروی از هدایت‌های مقام معظم رهبری و اتّکا و اعتماد هر چه شجاعانه تر و با همت والا به توان داخلی و دوری از نزدیکی به این جرثومه های فساد و جنایت جهانی است.

بی تردید افشای طراحان و عوامل پشت پرده و مسببان این جنایت ضد انسانی در فضای ملی و فراملی و مجامع بین المللی و برخورد قاطع با عوامل مستقیم و غیر مستقیم آن، اندکی از انتظارات انقلابی مردم ایران در مقابل این قبیل جنایات می باشد.

بار دیگر این مصیبت ناگوار را به همگان تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش جهادی نخبگان علمی کشور و طلوع هزاران جوان نخبه مبتکر، راه آن دانشمند گرانقدر ادامه یابد و مایه پیشرفت و اقتدار ایران گردد.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای  پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار