بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان قم؛

ترور شهید محسن فخری زاده ناشی از استیصال استکبار است

سازمان بسیج حقوق دانان استان قم با صدور بیانیه‌ای در پی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده اعلام کرد: این اقدام کور حاکی از استیصال و فرومایگی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.
کد خبر: ۴۲۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 28November 2020

ترور شهید محسن فخری زاده ناشی از استیصال استکبار استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، متن کامل بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان قم به مناسبت شهادت شهید فخری زاده به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت دانشمند عزیز شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده به دست ایادی استکبار جهانی و صهیونیسم بین اللملی، در سالگرد شهادت دکتر مجید شهریاری داغ جانسوز سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی را در دل همه هموطنان ایران اسلامی زنده کرد.

بار دیگر پنجه‌های خونین گرگ‌های درنده‌ای که داعیه دار حاکمیت بر دنیای بشریت هستند و احقاد بدریه، خیبریه و حنینیه را در سینه دارند، دستان جنایتکار خود را به خون پاک یکی دیگر از دانشمندان عرصه جهاد علمی آغشته کردند و به خیال خامشان قصد دارند با این گونه اقدامات، همچنان علم را در خدمت حیوانیت و سَبُعیت خود حفظ کنند، اما باید بدانند حرکت علمی عظیم ملت ایران که با نگاه اعتقادی و ادای تکلیف دینی شروع شده توقف ناپذیر است.

دشمنان کوردل و بزدل بدانند فرهنگ و روحیه شهادت طلبی شهدا و بویژه شهدای هسته ای، منجر به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر کشور‌های قدرتمند و سلطه جوی جهان و پیروزی در مذاکرات هسته‌ای شده است.

ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده حاکی از استیصال و فرومایگی استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی و پرچمی دیگر برای حفظ استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حقوق دانان بسیجی استان قم ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه از تمام نهاد‌های امنیتی و مسئول خواهان اقدامی غیرمنفعلانه برای شناسائی و انتقام سخت از آمران آن جنایت هولناک بوده و شهادت ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی و خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفته و بار دیگر اعلام می‌نمایند که تا پای جان در مسیر اعتلای اسلام ناب محمدی و دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها