شهردار قم عنوان کرد؛

نامگذاری خیابانی در قم به نام شهید «محسن فخری زاده»

«مرتضی سقاییان نژاد» از نامگذاری خیابانی به نام شهید هسته‌ای و دفاعی «محسن فخری زاده» در قم خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ - 28November 2020

نامگذاری خیابانی در قم به نام شهید «محسن فخری زاده»به گزارش دفاع‌پرس از قم، «مرتضی سقائیان نژاد» شهردار قم با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده، اظهار داشت: متأسفانه عوامل کوردل بار دیگر دشمنی و کینه دیرینه خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند و در آخرین اقدام شهید سرافراز محسن فخری‌زاده که از دانشمندان و افراد تأثیرگذار علمی کشور بوده را ترور ناجوانمردانه کردند.

شهردار قم با بیان اینکه شهید فخری‌زاده از افراد سرشناس علمی و متولد شهر قم بوده است، عنوان کرد: تربیت در مکتب اهل بیت (ع)، تحصیل در شهر علم و فقاهت و حضور مستمر در جبهه‌های جنگ تحمیلی از این شهید بزرگوار شخصیتی دلسوز نظام و دغدغه‌مند ایجاد کرده بود.

وی با بیان اینکه شهرداری قم به‌منظور گرامیداشت این شهید والامقام که متولد شهر مقدس قم بوده است، به دنبال نامگذاری یکی از شوارع، خیابان‌ها و اماکن شهری به نام شهید فخری‌زاده است، ابراز کرد: لایحه‌ای بدین منظور آماده‌شده و با تصویب شورای اسلامی شهر این نامگذاری صورت خواهد گرفت.

سقاییان نژاد با تأکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری همواره در پاسداشت نام و یاد شهدا پیش‌قدم بوده است، تصریح کرد: سالانه بیش از ۲۰۰ خیابان، کوچه و اماکن شهری به نام شهدا در شهر قم نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار