بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم به مناسبت شهادت شهید فخری زاده

سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم به مناسبت شهادت شهید محسن فخری زاده بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ - 28November 2020

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم به مناسبت شهادت شهید فخری زادهبه گزارش دفاع‌پرس از قم، متن کامل بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم به مناسبت شهادت شهید محسن فخری زاده به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الله عزیز ذوانتقام» سوره ابراهیم آیه ۴۷

خبر شهادت دانشمند هسته‌ای ایران پاسدار شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به دست عناصر تروریست باعث تاثر و تالم گردید.‌

می‌دانیم که مدال شهادت برای مردان خدا و مجاهدان فی سبیل الله افتخاری وصف ناپذیراست و رستگاری بالاتر و والاتر از آن نیست و در انتظار آن می‌باشند.

اما دشمنان انقلاب اسلامی و آمریکا واسراییل ورژیم صهیونیستی و اذناب منافق آنان بدانند انتقام خون شهید عزیز محسن فخری زاده گرفته خواهد شد.

از مسوولان دیپلماسی کشور پیگیری مستمر و قوی و جدی و هوشمندانه این حادثه را با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و بدون هرگونه سستی وکوتاهی از مجامع بین الملل مطالبه داریم.

حدود ۱۱ ماه از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گذشت و در شب سالروز شهادت دانشمند هسته‌ای مجید شهریاری این ترور انجام می‌شود که از دولتمردان و دستگاه‌های امنیتی و سیاسی و قضایی می‌خواهیم لحظه‌ای سکوت نکنند و در شناسایی و انتقام عاملان و مسببان این ترور در هر جای جهان که باشد به وظایف خود عمل کنند تا قاتلان و دشمنان و مسببان با اشد مجازات به سزای اعمالشان برسند.

از مسوولان و مدیران کشوردر هر سطحی و یا وزارت و یا سمت و پستی هستند می‌خواهیم مواظب و مراقب سخنان و رفتارشان باشند تا مبادا به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی امید و یا وعده بدهند! و جرات و طمع آنان را بیشتر کند و در تحقق شعار ما می‌توانیم و در راستای سرعت بخشی به پیشرفت و قوی ساختن کشور عزیز ایران بر حمایت و پشتیبانی عملی از علوم هسته‌ای و دانشمندان با اخلاص و توانمند این عرصه با تمام همت و اراده و باور تاکید می‌کنیم.

شهادت دکتر محسن فخری زاده را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج) رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای و ملت شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار