آیت الله سعیدی:

ترور شهید فخری‌زاده سقوط استکبار را نزدیکتر می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: ترور دانشمندان و شخصیت‌های برجسته همچون شهید قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری‌زاده بیانگر به بن بست رسیدن توطئه‌های استکبار جهانی و مولود نامشروعش رژیم منحوس صهیونیستی است.
کد خبر: ۴۲۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ - 28November 2020

ترور شهید فخری‌زاده نشانه به بن‌بست رسیدن استکبار استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در پیامی با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه و سنگدلانه شهید محسن فخری زاده، شهادت این دانشمند هسته‌ای ایران را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، جامعه علمی کشور و مردم شهید پرور شهر مقدس قم تبریک و تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

ترور ناجوانمردانه و سنگدلانه دانشمند پرافتخار و راهبردی جهان اسلام، شهید دکتر محسن فخری زاده (رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع) که دستاورد‌های شگرفی در زمینه‌های هسته‌ای، مقابله با بیماری کرونا و عرصه‌های دفاعی، موشکی و… داشت و به اذعان دشمنان، جزو قدرتمندترین افراد جهان به شمار می‌رفت، موجی از اندوه همراه با خشم از عاملان این اقدام وحشیانه را به همراه داشت.

آن شهید بزرگوار که به حق شخصیتی چون حاج قاسم سلیمانی در عرصه علم و دانش داشت، عمر پر برکت خود را در راه دفاع از انقلاب و اقتدار ایران اسلامی گذراند و شهادتش در آستانه سالگرد عروج آن سردار بزرگ، داغی مضاعف بر قلب‌ها نهاد.

بی تردید اینگونه جنایات غیر انسانی بیانگر به بن بست رسیدن توطئه‌های استکبار جهانی و مولود نامشروعش رژیم منحوس صهیونیستی است (که گویا مدتی قبل نام این دانشمند مخلص و متقی را بر زبان نحسشان جاری کرده بودند) و یقینا با این اقدام ددمنشانه، به یاری خداوند قهار، اضمحلال و نابودی خود را نزدیک‌تر ساختند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این بزرگ مرد خدوم، به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، خانواده ایشان، جامعه علمی کشور و مردم شهید پرور شهر کریمه اهل بیت (س) برای آن شهید والامقام علو درجات را از خداوند متعال مسئلت دارم.

در پایان از مسئولان امنیتی کشور، قاطعانه می‌خواهم که قبل از وقوع چنین حوادث تأسف بار، حلقه‌های حفاظتی از اینگونه شخصیت‌های سرمایه‌ای نظام را بیشتر، قویتر و فنی‌تر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار