استاندار یزد:

ترور ناجوانمردانه شهید «فخری زاده» اراده ملت رشید ایران را مضاعف کرد

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت رییس سازمان پژوهش، و فناوری وزارت دفاع، آورده: ترور ناجوانمردانه آن شهید بزرگوار که مسئولیت خطیر ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را نیز بر عهده داشت، سند دیگری بر مظلومیت انقلاب اسلامی و رسوائی دشمنان این مرز و بوم بود که اراده ملت رشید ایران را در پیمودن راه آن دانشمند فرزانه مضاعف کرد.
کد خبر: ۴۲۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ - 28November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمدعلی طالبی» استاندار یزد در پیامی شهادت رییس سازمان پژوهش و فناوری وزارت دفاع، دکتر «فخری زاده» را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

بار دیگر ایادی استکبار و رژیم صهیونیستی دست به جنایت زده و یکی از فرزندان برومند و دانشمند برجسته و نخبه دفاعی کشور، شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده را به شهادت رساندند و چهره خشن و کریه تروریسم بین المللی را به نمایش گذاردند.

ترور ناجوانمردانه آن شهید بزرگوار که مسئولیت خطیر ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را نیز بر عهده داشت، سند دیگری بر مظلومیت انقلاب اسلامی و رسوائی دشمنان این مرز و بوم بود که اراده ملت رشید ایران را در پیمودن راه آن دانشمند فرزانه مضاعف کرد.

اینجانب شهادت این قهرمان علمی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف، جامعه علمی کشور، نیرو‌های مسلح و به ویژه خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن انسان وارسته علو درجات و رحمت واسعه الهی را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها