فرمانده سپاه قدس گیلان:

مسیر حرکت انقلاب با ترور چهره‌های برجسته متوقف نمی‌شود

سردار «محمد عبدالله پور» با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان در عملیات تروریستی توسط رژیم صهیونیستی، گفت: دشمن گمان می‌کند با ریختن خون چهره‌های برجسته می‌تواند مسیر حرکت انقلاب را متوقف کند.
کد خبر: ۴۲۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷ - 28November 2020

مسیر حرکت انقلاب با ترور چهره های برجسته متوقف نمی شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز شنبه (8 آذر) همزمان با فرارسیدن روز نیروی دریایی با دریادار دوم «سید عبدالوهاب طاهری» فرمانده منطقه چهارم دریایی امام رضا (علیه السلام) نداجا دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با اشاره به رشادت‌های مجاهدان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مرزهای آبی کشور اظهار داشت: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی برای حراست از ایران، انقلاب و مردم هستند.

وی با بیان اینکه توانمندی ناوچه‌های رزمی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش مثال زدنی است، تصریح کرد: در بین نیروهای مسلح ارتباطی از صمیم قلب و دوستانه برقرار است.

سردار عبدالله پور با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان در عملیات تروریستی توسط رژیم صهیونیستی و عوامل آن‌ها، تاکید کرد: امروز دشمن بیش از هر زمانی از اقتدار جمهوری اسلامی واهمه دارد و گمان می‌کند با ریختن خون چهره‌های برجسته می‌تواند مسیر حرکت انقلاب را متوقف کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان باید بدانند که جمهوری اسلامی سال‌ها است که چنین توطئه‌هایی را پشت سر گذاشته و ذره‌ای از عزم و اراده ما برای پیشبرد اهداف انقلاب کم نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار