مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

راه شهید «فخری‌زاده» پررنگ‌تر و انقلابی‌تر دنبال خواهد شد

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی گفت: هر پرچمی از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برداشته و به میدان آید و با قدرت بیشتر در حفظ پرچم اسلام کوشش کند و قطعاً راه شهید فخری‌زاده پررنگ‌تر و انقلابی‌تر دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷ - 28November 2020

راه شهید «فخری‌زاده» پررنگ‌تر و انقلابی‌تر دنبال خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در جمع فعالان فرهنگی و تبلیغی اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال است که استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی به سرکردگی استکبار جهانی و کشورهای غربی عداوت و بغض خود را نسبت به نظام اسلامی ادامه می‌دهند و هرازگاهی دست به اقدامات جنایتکارانه‌ای می‌زنند.

وی با بیان اینکه اتخاذ تدابیر هوشمندانه، استقامت و مقابله با زیاده‌خواهی‌ها و جنایات دشمنان مطالبه جدی امت اسلامی است، گفت: شهادت دانشمند عزیز هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده گرچه برای امت اسلامی ضایعه بزرگی است ولی همان طوری که حضرت امام فرمودند هر پرچمی از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برداشته و به میدان آید و با قدرت بیشتر در حفظ پرچم اسلام کوشش کند و قطعاً راه شهید فخری‌زاده پررنگ‌تر و انقلابی‌تر دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست مستقیم رئیس جمهور آمریکا اقدام نگینی برای مدعیان مبارزه با تروریسم بود که در تاریخ و در ذهن مردم، نام دولت آمریکا را در لیست تروریست‌های جهان به ثبت رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان به زعم خود راهی جز ترور شخصیت‌های مؤثر جهان اسلام ندارند؛ لذا هر از گاهی دست به جنایت تازه‌ای می‌زنند و خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی را ترور می‌کنند، تصریح کرد: امروز جریان مقاومت در سطح منطقه به خوبی در مقابل این حرکت‌های تروریستی و بزدلانه نسبت به جهان بشریت و امت اسلامی به گونه‌ای عمل کرده که دشمنان را برای رسیدن به اهدافشان مأیوس کرده است.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: شهدای هسته‌ای ما یکی پس از دیگری به دست عوامل رژیم صهیونیستی و با حمایت استکبار و دولت‌های غربی و برخی از جاهلان منطقه، توسط شقی‌ترین انسان‌ها به شهادت می‌رسند، به زعم اینکه شاید بتوانند با شهادت چند نیروی ارزشمند انقلابی، جلوی چرخ انقلاب را بگیرند؛ در حالی که فرهنگ شهادت و ایثار مهمترین سلاح برای نابودی دشمنان اسلام است و همان‌طور که خون سیدالشهدا باعث تنومندتر شدن درخت اسلام شد، شهادت عزیزانی همچون سردار سلیمانی و دکتر فخری‌زاده باعث توسعه آرمان‌های اسلامی، تقویت جبهه انقلاب و افزایش اقتدار و اثبات حقانیت نظام اسلامی خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ابراز داشت: مسئولین باید همواره رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و مقاومتی را که از شهدا به یادگار گذاشته شده سرلوحه کار خود قرار دهند و در برابر دشمنان نرمش نداشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند خط سیطره حاکمیت جهانی آنان به پایان رسیده و به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست، افزود: دشمن، دشمن است و در هر فرصتی؛ چه در میدان جنگ، چه در میز مذاکره، چه با بیان و چه با تحریم و تهدید، شمشیر خود را فرود می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها