انجمن راویان فتح رضوی ترور شهید «فخری‌زاده» را محکوم کرد

انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌ای ترور دکتر «محسن فخری‌زاده»، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۲۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵ - 29November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌ای ترور دکتر «محسن فخری‌زاده»، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: که هرچه خون بیشتری پای نهال انقلاب اسلامی‌مان ریخته شود شکوفایی جدیدی در پی خواهد داشت، همانگونه که در دوران دفاع هشت ساله ناکامی‌ها مقدمه موفقیت‌های پیاپی بعدی گردید.

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان بدانند همچون قاآنی‌ها که ادامه‌ دهنده راه حاج قاسم سلیمانی بوده و علم خدمت و زمینه‌سازی حکومت یکپارچه امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) را کماکان برافراشته‌اند، در پی ترور بی‌شرمانه و شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهید محسن فخری‌زاده نیز علم فعالیت‌های تخصصیِ علمی و موثر در پیشبرد ایران عزیزمان بر زمین نخواهد ماند و ان‌شاءالله شاهد رویش‌های دیگری خواهیم بود، و تک‌تک ما یادگاران هشت سال عزت دفاع مقدس بار دیگر آمادگی خود را برای حضور در عرصه‌های مقابله با دشمنان اعلام می‌داریم، تاقدم به قدم آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب را بنا به گفته مقام معظم رهبری از صفحه روزگار حذف نماییم.

در پایان این بیانیه آمده است: بار دیگر این اقدام ناجوانمردانه و ترور این مدیر متخصص و متعهد را به محضر امام عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب و ملت غیور و شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. باشد که ادامه دهنده نگاه و تلاش این شهید بزرگوار و مقدمه‌ساز ظهور حضرت صاحب‌ باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار